Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg må sikkert kjøpe fullversjonen med fremtidige oppdateringer for 90 kroner. Hvor registrerer jeg meg? Minecraft.net eller på selve spillet når den er online?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Der var jeg registrert på Minecraft med brukernavnet "Tricell". Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Alpha eller?

Skrevet

Der var jeg registrert på Minecraft med brukernavnet "Tricell". Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Alpha eller?

Alpha er det eneste du kan kjøpe :) Classic er gratis :)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Men da jeg skulle laste ned Alpha da måtte jeg være "premium user" må jeg også betale for premium medlemskap itillegg til Alpha?

Skrevet

jeg skal bygge en by under vann. byen skal bestå av ulike kupler og firkanter av glass.

2lj71c7.jpg

her viser det hvordan du lager en kuppel. jeg skal også lage ett hus som er forma som en sylinder, jeg skal bruke nr 45 og bygge halvparten under og halvparten over vann. huset blir av tre og glass. jeg setter pris på om noen vil hjelpe meg.

Skrevet (endret)

Hei, kan jeg få byggetillatelse på serveren deres? Er venn med Lisbo, Miniopsahl, Stiffpawa, King Vemund osv. Navnet er Hoocky

Endret av Hoocky
Skrevet

Men da jeg skulle laste ned Alpha da måtte jeg være "premium user" må jeg også betale for premium medlemskap itillegg til Alpha?

Premium user vil si at du har betalt for å få lov til å spille Alpha, og senere versoner!

Skrevet (endret)

Heisann, kunne jeg fått byggetilattelse på serveren? Har planer om å lage en liten trailer i fremtiden også! Passer perfekt på deres server!

Endret av Tor92
Skrevet

Ønsker støtte til å bygge amerikansk fotball bane og stadion, trenger jord og ull foreløpig. Ull til å lage hvite tall i matta. trenger stein senere til å lage stadion.

er dette noe jeg kan få støtte til ?

Skrevet

Nå skal ikke jeg snakke på TJ sin vegne, men tror det hadde hjulpet søknaden med en liten tegning eller litt mer detaljerte planer om hvor mye av ting du trenger.

Skrevet (endret)

Er helt enig med Gaarulf, tar mye lengre tid for meg å godkjenne uten noe planlegging bak prosjektet. Der jeg selv må spør om ide, område osv ingame til personen.

Endret av Tj-nome
Skrevet

Hei.. får av en irritabel grunn ikke kommet inn på serveren :dontgetit:

Får melding:

"Failed to connect to the server"

"Connection timed out: connect"

Har testa med å skrive ip. og å skrive mc.hardwork.no. Noen forslag?

(Kan jo være det fikser seg selv til i morra da men..)

Skrevet (endret)

Hei.. får av en irritabel grunn ikke kommet inn på serveren :dontgetit:

Får melding:

"Failed to connect to the server"

"Connection timed out: connect"

Har testa med å skrive ip. og å skrive mc.hardwork.no. Noen forslag?

(Kan jo være det fikser seg selv til i morra da men..)

Hei, den er oppe no, vart et lite problem med nettlinjen :thumbup:

Edit:

Håper virkelig at folk kjem med sine meninger om RP serveren! Det blir et svært spennende prosjekt!

Endret av Tj-nome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...