Gå til innhold

Hva er alderen på brukerene av [email protected]??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEHE, ser ut til at jeg er eldst, snart 45 :lol: Begynte med pc når den kom ut for salg til oss vanlige folk og alltid noe nytt å lære om den.

Skrevet
HEHE, ser ut til at jeg er eldst, snart 45 :lol: Begynte med pc når den kom ut for salg til oss vanlige folk og altid noe nytt å lære om den.

Respekt! :woot:

23. Pappa og klar for studentlivet.

Skrevet
Har lest en del tråder som bare blir pølsevev, ref. "AMD Vs. Intel", "Thomas :)- tråder" Virker som noen er ute etter å "disse" andre, eller utstyr andre har! Hvorfor?? Jeg kjøper AMD som det står i signaturen p.g.a. konkurranse, selvsagt skulle Intel levere et produkt som var veldig mye bedre, ville jeg skiftet :D Vil be folk tenke seg om før de svarer på en tråd :smile:

Jeg er 29 år :o

Hva er en Thomas :) -tråd, og hva har hele det første avsnittet med overskriften på tråden å gjøre?

27 år hvis noen skulle gidde å bla gjennom alle sidene for å lage en statistikk over det...

Skrevet

Jeg tror (vet) at trådstarter laget denne tråden for å finne ut hvorfor folk svarer slik de gjør. :p Han har nok fått de svarene han var ut etter. :lol:

Skrevet
37...

Så jeg har holdt på med data mye lengre enn de fleste av dere har levd.

Nå følte jeg meg plutselig gammel, nå. :(

Ikke vær lei deg! :smile: Her kommer en som er eldre enn deg, og gammel nok til å kunne vært faren til de fleste av dere andre. Har likevel stor nytte av av være bruker her på forumet... :yes:

btw er 43!

Skrevet

For å svare på en like meningsløs måte som mange andre her.

Jeg er ca 234 mnd gammel.

Eller 614952000 sekunder gammel..

Eller ca 19.5 år :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...