Gå til innhold

Erfaringer rundt scandinavianphoto.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet flere ganger hos Scandinavian Photo, bl.a. et par objektiv, og har kun gode erfaringer med mine kjøp.

Jeg har ikke hatt behov for å returnere noe, så jeg kan da ikke kommentere det så mye, men scandinavianphoto.no følger norske regler så jeg kan ikke se at det skulle være noe problem.

 

Det eneste lille negative jeg har å si, er at jeg har sendt ett par spørsmål før kjøp, der det har vært tregt med respons tilbake til meg.

 

Jeg sjekker alltid prisene hos Scandinavianphoto.no når jeg vurderer nye kjøp, og har ingen problem med å handle der hvis dei har de beste tilbudene.

 

 

EDIT: skrivefeil

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Jeg har aldri kjøpt noe derfra, kanskje fordi jeg synes de er litt merkelige.

 

Erik og jeg traff dem på en messe for et år eller to siden og tenkte å slå av en prat, men sjefen deres bare fnøs og snudde seg bort mens han mumlet noe om at han ikke hadde tid til å snakke med oss. Så gikk han tilbake til å stå der og henge og gjøre ingenting. Hedde det vært "bad blood" mellom oss kunne jeg på et vis forstått det, men dette var første og hittil eneste møte.

Lenke til kommentar

Jeg ville sikkert fått returnert det om jeg hadde purret på mail eller ringt. Jeg hadde kjøpt 2 like filter, så jeg hadde ett jeg kunne bruke til beskyttelse der det var nødvendig å ha det, så jeg ga litt faen i å lage meg masse arbeid pga det. Jeg tok det som en negativ erfaring, og betaler i ettertid heller litt mer fra andre firmaer der man ikke har den samme erfaringen. Firmaer som ikke besvarer eposter man sender er for meg helt uaktuelle å bruke.

Lenke til kommentar

Har kjøpt Sigma SD-14 med 17-70mm, Hoodman Loupe og Lensbaby Muse der. Jeg brukte angrefristen på sistnevnte. Fikk kjapt svar på e-post, de sendte alle nødvendige papirer som vedlegg, inkl. returlapp. Pengene kom inn på konto kort tid etter, eneste minuset var at de beholdt pengene for portoen som jeg hadde betalt, noe som jeg ikke har opplevd før.

 

 

Jeg rangerer butikkene slik:

 

1.Japanphoto

2.Fotovideo

3.Scandinavianphoto

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...