Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Holosync - enkel meditasjon


Promise Kept

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg tenkte jeg skulle anbefale et program for dere som har fungert utrolig bra for meg, og jeg er helt sikker på at det kommer til å fungere akkurat like bra på dere!

 

Da jeg en sen natt satt på Google, kom jeg over en artikkel om meditasjon. Tradisjonell meditasjon er ganske vanskelig å få til, jeg har selv prøvd ganske lenge å meditere men følte at jeg ikke fikk spesielt mye utbytte av det. Men, jeg ble ganske sjokkert over at det faktisk er en snarvei til meditasjon!

 

Programmet kalles Holosync, og er en CD med 4 spor. De første 14 dagene skal du sitte med øynene igjen mens du hører på "The Dive", et spor med lett regnvær og noen klokker som blir slått på (jeg vet dette hørest litt spaced ut). Det er forskjellige frekvenser for hvert øre, derfor må et headset brukes, og hjernen vil gjevne frekvensene ut ved å endre hjernebølgefrekvensen til et sted mellom de to.

 

Du blir med en gang mer avslappet, føler du har full kontroll over tankene dine, du mediterer! "The Dive" varer i 30 minutt, men det føles mer som 5. Jeg har nå brukt Holosync i 4 månder, og har faktisk aldri følt meg bedre! Før var jeg mye deprimert, trist og isolert. Jeg gjennomgikk i tillegg en hasjpsykose som forværret tankemønsteret mitt veldig.

 

Nå føler jeg at alt har tatt en ny vending. Jeg er veldig mer åpen, sosial, klarer å konsentrere meg om skolen og jeg har aldri vært så opplagt før. Jeg føler at jeg er en "ny" person, jeg klarer å gi skikkelig av meg selv og er mer tilfreds. For ca. 2 månder siden var sist gang jeg ble skikkelig sur, jeg har klart å kvitte meg med veldig negative tanker og er blitt en veldig mye roligere person.

 

Etter de 14 dagene med "The Dive" skal du begynne å sitte en 1 time for dagen med et spor etter at du er ferdig med "The Dive".

 

Jeg klarer ikke uttrykke hvor mye dette har vært til hjelp for meg. Og for de som er kritiske, så er dette vitenskapelig bevist at er bedre en tradisjonell meditasjon. Jeg står opp 05:00, hører en time på Holosync, legger meg igjen 00:00. 1 time med Holosync er nemlig bedre enn 1 times søvn. Men det må du vente med til etter du er ferdig med de første 14 dagene.

 

Holosync stresser hjernen også ganske mye, slik at nye nervebaner blir skapt og bedre kommunikasjon mellom høyre og venstre hjernedel. Hjernen må omkonstruere for å takle presset fra Holosync, og resultatene er permanente!

 

Ikke tro jeg er en som kommer å reklamerer for Holosync nå, men det har faktisk hjulpet meg såpass mye her i livet at jeg må tipse videre om det. Har allerede fått 5 kompiser og venniner til å begynne med Holosync, og de elsker det!

 

Her er noen linker:

http://www.centerpointe.com/

http://deltaboost.com/Holosync.php

http://www.meditate.com.au/

 

Prøv det, jeg er sikker på det vil falle i smak :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...