Gå til innhold

Skoleporsjekt: musikkvideo

jaricho

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp med et skoleprosjekt, vi skal lage en musikkvideo sangen kan være bra/dårlig men hvilket program skal jeg bruke for å redigere musikkvideoen?

Og tips til sanger?

Vi kan også lage en rap-sang som jeg er veldig dårlig til å synge det isteden, men da trenger jeg hjelp til teksen og mulig melode :p

Tusen takk for alle svar på forhånd :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk adobe premiere pro til redigeringa.

Kunne kanskje være gøy å "parodert" Immortal da de har latterlig elendige videoer.

eventuelt fyr på med noe brutalt og lek dere med falsk blod og greier

Skrevet (endret)

Da har jeg ordnet med adobe premiere pro, men har ingen erfaringer med Immortal :( og hadde en norsk rap i bakhodet ;)

Adobe Premiere Pro, men gidder ikke å kjøpe og bruke masse penger på et sånt program, men hvor mange dager er trail versjonen, 30dager?

Endret av jaricho
Skrevet

Ta no OnklP! Du kan sitte å sniffe på melis eller noe annet som ligner coke gjennom nesten hele videoen. Få med deg noen venner i en bakgård, så kan de sloss i bakgrunnen mens du står å "rapper" foran kamera! :new_woot: og ikke glem pulverkaffe og grandis

Skrevet

Den siste der likte jeg veldig godt :w00t:

Men hvordan få bare melodien fra OnklP sangene, tenkte litt på å ta Cast - problembarn, men er litt driti ut hvis noen i klassen min har hørt den sangen før

Skrevet

Takk takk for den siste der ja, den satt :w00t:

håper for all del at vi kan banne osv. glemte å spørre musikklæreren, karakteren som vi får på rappen/musikkvideoen får vi på karakterkorter skjønner du...

Skrevet (endret)

Du kan jo forsåvidt gjøre det jeg har forklart tidligere med en Snoop Dogg sang. Bare dropp kaffe og grandis ! :new_woot:

EDIT: Prøv å skaff noen chicks også. Snoop har alltid noen(mange) damer på musikkvideoene sine :p

Endret av Anarkorken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...