Gå til innhold

Polar party 19


Anbefalte innlegg

Hvem skal dit?

 

Jeg skal i alle fall, jeg skal også kapre 2v2 første plassen på starcraft 2 konkurransen ;)

 

som sagt, hvem stikker dit? Lyst til å spille mote meg? adde meg via battle.net systemet (Stevenam - 741) er alltid oppe for en 1v1 eller 2v2 for øving :)

 

Navn: Polar Party 19 2010

Sted: Stokkehallen

Pris: 375,-

Ting som skjer:

- Sc2 konk

- Trackmania konk

- cs osv..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I'M COMING!! *glede seg som en unge* :D

 

Jeg har betalt min billett. Nå venter jeg bare på at vennegjengen min skal finne ut hvor de skal sitte, og at de som ikke har penger for øyeblikket skal få penger snart. Mitt Z-5500 skal med, og jeg har tenkt å sette meg et lite stykke unna anleggsfrie rader av hensyn til de som sitter der av en grunn. Håper flere som skal ha med seg Crewin Vega tenker det samme ;)

 

Bør forøverig legge til "Rørkollveien 2" i steder, så de som er ukjente i Stokke med en sånn sak i bilen som sier "sving til venstre", "sving til høyre" osv, finner veien fram.

Lenke til kommentar

må jeg ramse opp å ?

bah

har vunnet (første premie, kun en og det var bf2 compoen for et par år siden)

andre premie(min mening vunnet da man fortsatt får premie :p) er div andre spill egentlig som andre plass i cod mw, tredje i dota osv

 

vant gavekort i kantina på 75kr i random facebook konkuranse de hadde også :w00t:

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...