Gå til innhold

En alternativ kristen tro...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Eye. jeg syns det er spennenden det du skriver. Jeg tror også at det finns gjenferd. Mennesker som ikke har ro til å dra til den andre siden. Kirken tror også på dette, ihvertfall den katolske.

Er klar over det.

 

Klart gjenferd og slikt kan være spennende, men når man opplever det er det som oftest helt forferdelig, synes jeg da. Selv om jeg noen ganger har konfrontert det/de og vært sinna en gang :p"Kom dere til helskotta ut herfra!" :p

Lenke til kommentar

Det er nok ikke det samme. Kommer nok ikke på noe asyl. Jeg er som sagt ikke opptatt av å finne svar på dette eller overbevise folk. Det bare skjer også går jeg videre i livet.

 

Mange av disse har vært utsatt for forferdelige hendelser/ulykker før de begynte.

Men det har jo død mennesker overalt på hele jorden i tusenvis av år, så hvorfor bare de som har død i hus eller på kirkegårder og så videre? Disse åndene burde jo dukket opp overalt og ikke bare på spesifikke steder og du burde jo vært vettaskremt HELE tiden, over alt samme hvor du var, men det er du altså ikke? Voldelig død var faktisk langt mer utbredt før disse husene ble satt opp, så dette syntes jeg er merkelig....

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Det er nok ikke det samme. Kommer nok ikke på noe asyl. Jeg er som sagt ikke opptatt av å finne svar på dette eller overbevise folk. Det bare skjer også går jeg videre i livet.

 

Mange av disse har vært utsatt for forferdelige hendelser/ulykker før de begynte.

 

jeg sier ikke at du skal på asyl, jeg lurer på hva du mener om de menneskene som er der.

 

Er de gale, altså hjernen spiller dem ett puss, eller er det som i ditt tilfelle, ordentlige ånder som prater med dem?

Lenke til kommentar

Det er nok ikke det samme. Kommer nok ikke på noe asyl. Jeg er som sagt ikke opptatt av å finne svar på dette eller overbevise folk. Det bare skjer også går jeg videre i livet.

 

Mange av disse har vært utsatt for forferdelige hendelser/ulykker før de begynte.

Men det har jo død mennesker overalt på hele jorden i tusenvis av år, så hvorfor bare de som har død i hus eller på kirkegårder og så videre? Disse åndene burde jo dukket opp overalt og ikke bare på spesifikke steder og du burde jo vært vettaskremt HELE tiden, over alt samme hvor du var, men det er du altså ikke? Voldelig død var faktisk langt mer utbredt før disse husene ble satt opp, så dette syntes jeg er merkelig....

Nå kommer vi inn på et avansert område som jeg har begrenset med kunnskap til, men jeg vet at det er bare ånder som fortsatt har noe viktig å gjøre som blir igjen. Sterke følelser som hat, fortvilelse, kjærlighet osv. kan holde ånden igjen. Mange ånder ønsker for eksempel å snakke med mannen/kona si(n), mens andre blir igjen fordi de har blitt drept og søker hevn eller klarhet i en hendelse.

 

Når man dør en naturlig død, går som regel ånden videre med en gang.

 

Det er nok ikke det samme. Kommer nok ikke på noe asyl. Jeg er som sagt ikke opptatt av å finne svar på dette eller overbevise folk. Det bare skjer også går jeg videre i livet.

 

Mange av disse har vært utsatt for forferdelige hendelser/ulykker før de begynte.

 

jeg sier ikke at du skal på asyl, jeg lurer på hva du mener om de menneskene som er der.

 

Er de gale, altså hjernen spiller dem ett puss, eller er det som i ditt tilfelle, ordentlige ånder som prater med dem?

Jeg kan ikke snakke for alle. Men jeg ville nok tro at mange snakker sant, mens for andre skjer det bare inni hodet på dem.

 

Det er varierer virkelig, men jeg kan si helt sikkert at det er garantert en del folk som har blitt satt inn selv om de snakker sant. Det er ikke lett å bevise slike ting, og oppi en dårlig situasjon kan den personen bli ganske så "ødelagt", så ja... det er ikke lett å si..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...