Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg er jomfru og skal begynne på videregående


Gjest virgin

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kort og enkelt.

 

Jeg er gutt, jomfru og er 16 år. Jeg er ikke noe taper eller noe, men akuratt på damefronten tenker jeg; sex = forhold.

 

Har hatt sjansen flere ganger på one night stands osv, men vil ikke utnytte jenter og vil heller ikke få dårlig rykte.

Har også holdt på med 3 forskjellige jenter det siste året.

 

Jenters perspektiv: bør jeg være flau å være jomfru i den alderen, og er det litt sånn pinlig og "taper"? eller synes dere det er tiltrekkende av noen måte ? hihi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes man ikke burde være noe som helst flau over det. At venner av meg innrømmer at de er jomfru synes jeg egentlig er ganske tøft av dem og gir dem automatisk respekt. Det er du selv som velger når du vil ta den.

 

Om du tror at forhold er veien for å bli kvitt jomfrudommen, så gjør du det. Det er kun dine tanker som gjelder, og ingen andre sine. Derfor skal man heller ikke se opp til andre personer om hva DE synes er riktig eller galt, og heller lage sine egene tanker.

 

På The Pick Up Artist sesong 1, så hadde vi jo en fyr som var 48 år gammel og jomfru. Og han rauk ut ganske så tidlig i serien.

Endret av Pijus
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ikke turn-off i det hele tatt når du bare er 16? Altså, snittet er vel 18 for gutter. Kanskje det tilogmed er søtt skal jeg si deg. Og det viser at du er en grei fyr og bruker tiden på noe koseligere enn å jakte på damer for ons.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fuck no. Faen heller, hvorfor skal du være flau over det? Hør på Pijus, det er kun dine tanker som gjelder. DINE. Hva andre mener er revnende likegyldig. Dog er det sikkert vanskelig å akseptere det i din alder, men dersom du klarer å stå på ditt og ikke trekker inn andres meninger om saken har du kommet et godt stykke lenger enn dine jevnaldrene. "Pinlig og taper" er ord du bruker. Jeg skal love deg at når du passerer 20 og sakte men sikkert modnes, vil du klare å se forbi de tankemønstrene du nå går og trår i, og se tilbake på disse ordene som totalt feilplassert. Jeg håper det i alle fall.

 

Mange ungdommers forhold til sex og seksuell debut er, i hvertfall på ungdomsskolen og vgs helt ute av all rasjonell tankegang, eller crazy bananas om du vil. Det mener i alle fall jeg. Det er vel heller ikke så mye å gjøre med akkurat dette da det er en del av det å vokse opp, men trøst deg med at jo eldre du blir, jo mer helhetlig bilde vil du få av verden og menneskene i den.

 

Du har såvidt begynt å leve på egen hånd, du vil få flust av sjanser både med jenter og andre aspekter av livet, så slutt å bekymre deg. Prøv å lev et godt liv på dine egne premisser, og ta ting som de kommer!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hei.

 

Kort og enkelt.

 

Jeg er gutt, jomfru og er 16 år. Jeg er ikke noe taper eller noe, men akuratt på damefronten tenker jeg; sex = forhold.

 

Har hatt sjansen flere ganger på one night stands osv, men vil ikke utnytte jenter og vil heller ikke få dårlig rykte.

Har også holdt på med 3 forskjellige jenter det siste året.

 

Jenters perspektiv: bør jeg være flau å være jomfru i den alderen, og er det litt sånn pinlig og "taper"? eller synes dere det er tiltrekkende av noen måte ? hihi

 

Dude, slaaapp av. Du er bare 16 år gammel.

 

Etter det har lest, så kunne du ha knulla flere jenter, men du ville ikke utnyttet dem. Det er egentlig veldig imponerede for en så ung gutt som deg.

Lenke til kommentar

16 år og du stresser med jomfrudommen? Hva skjer med verden. Jeg var 24 før jeg mista min, og det var med den første dama jeg var oppriktig forelsket i. Og det plaget meg aldri, verken før eller etter at det tok såpass med tid.

 

Nei, vær stolt over at du ikke er bare en av de som er ute etter et nummer. Sexen er 1 million ganger bedre med en person du har følelser for.

Lenke til kommentar

Det er ganske åpenbart å lese mellom linjene blant svarene her i tråden, men hvis samtaleemnet skulle komme opp i løpet av skoleåret, er det viktig å vise at du er komfortabel med å ikke ha mista jomfrudommen din enda. Gutter på din alder er ofte veldig fikserte på å debutere tidlig, og ingenting er morsommere for hormonelle drittunger enn å rakke ned på de som faktisk syns sex er mer enn inn-ut-bevegelser.

Lenke til kommentar

Jeg er like gammel som deg, og jente. Det er helt bak mål om noen føler at det er pinlig, både for gutter og jenter. "alle andre har gjort det" er bare bullshit, jeg kjenner flere jomfru gutter enn gutter som har hatt sex.

 

Jeg personlig gir en stor F i om en gutt jeg er interesert i er jomfru eller ei, da det er personlighet og hvem han er som interesserer meg. Ikke om du har vært med noen før, som sier meget lite om deg som person.

 

Ikke stress med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så flink du er som faktisk har perspektiv på tingene. Og tenk på alle de jomfruelige, unge pikene du skal begynne i klasse med, som ikke tør å gi seg hen til tøffe, "erfarne" gutter. Da kan jo du være selvsikker, uberørt mann, og diskutere dine holdninger til dette med dem:)

 

Snittet for seksuell debut hos gutter har gått litt ned de siste årene, men den er fortsatt nærmere 18, så du har to år på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei.

 

Kort og enkelt.

 

Jeg er gutt, jomfru og er 16 år. Jeg er ikke noe taper eller noe, men akuratt på damefronten tenker jeg; sex = forhold.

 

Har hatt sjansen flere ganger på one night stands osv, men vil ikke utnytte jenter og vil heller ikke få dårlig rykte.

Har også holdt på med 3 forskjellige jenter det siste året.

 

Jenters perspektiv: bør jeg være flau å være jomfru i den alderen, og er det litt sånn pinlig og "taper"? eller synes dere det er tiltrekkende av noen måte ? hihi

 

 

okeeeeeeey det er ikke stemplet " VIRGIN.. OMG HE IS A LOOSER "

på pannen din. med mindre du stiller deg med en megafon på takket og skriker det så er det ingen som treng og vite det :)

 

det at du ser på sex som noe annet enn " credit " i venne gjengen. skiller deg veldig mye utifra den vanlige ungdommen.

du har ingen ting og være flau over. du burde være stolt at du har reist deg over de andre apene som tror at sex gjør dem kul.

 

som sakt. vis du ikke forteller er det ingen som vet :)

 

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...