Gå til innhold

Jeg fyller 18 år i oktober og trenger forslag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

hvis jeg ikke husker feil fra da jeg var vakt, så var det 15 pers per vakt eller noe man kunne ha.

 

men ikke gå ut på byen, det sucks. Føler deg ikke noe spesiell der. Det kan du gjøre helga etter;) Ha en fest hjemme, lag punsj, ha noe bra generell fest musikk som trance. Inviter dine beste venner og inviter folk du veit lager liv! Drikk deg godt brisen, da er du i kongehumør og husker alt;) Kan også være en ide og invitere noen sterke mannfolk som du ber passe på litt:) kan hende det kommer møkkfølk og da er det kjekt å slippe å tenke på sånt, du skal jo bare kose deg!

 

Var nettopp på en sånn fest selv, 18års laget til eksen. Var drit fett^^

Lenke til kommentar

På min 20-årsdag så leide jeg og kompisen min (vi feiret 20 år sammen) ett lokale, stilte med anlegg selv. Fyrte på mye dance og annen god musikk ;)

Vi serverte pizzaboller og ostehorn, før kake ;) Ble en kjempefest, som jeg desverre ikke husker alt av. :p

 

Men om du tilfeldigvis kjenner noen som feirer bursdag, så kan du jo spørre om dere skal feire sammen. Så inviterer dere inn venner hver for dere, da kan du jo bli kjent med flere folk også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...