Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

TG>snøskuter

Dog, snøskuter er kult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi skal lage en jentegruppe av typen awesome. :p

Det hadde sannelig vært bedre enn jentebruppe av typen klein :b Det hadde vært kos, da. Sist gang jeg var der med en jente, var i 2001, sammen med storesøstra mi. Nå er hun småbarnsmor, hah!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Kanskje vi skal lage en jentegruppe av typen awesome. :p

Den blir ikke awesome uten meg, så det så!

Skrevet

Okei, da vil jeg gjerne annonsere at jeg og Joakim Skurk gjerne vil danne en festlig, fancy, funnybunny gruppe til HW-rekka. Alle vet at vi er kewle, så da er det opp til de som ønsker å klenge på oss å melde sin interesse. Yey!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tøsa melder seg til tjeneste for å spre koselige traumer :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg liker innstillingen din!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg vet ikke hva gruppen går ut på, men med en tøs med på laget slår det ikke feil.

Skrevet

Funnybunnygruppa skal basically eksistere, og være überkewle med sitt fantastiske nærvær. Trenger man gjøre noe mer, liksom? Skurken har ikke sagt noe om Creativ Lounge til meg, i hvert fall. Jeg husker Pululf sa noe om det i fjor, dog.

Skrevet

Funnybunnygruppa skal basically eksistere, og være überkewle med sitt fantastiske nærvær. Trenger man gjøre noe mer, liksom? Skurken har ikke sagt noe om Creativ Lounge til meg, i hvert fall. Jeg husker Pululf sa noe om det i fjor, dog.

Leser du aldri bilde kommentarer av HW-rekka!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...