Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så herlig å være i gang med fm igjen! Bare så synd denne demoen kommer til å gjøre ventetiden til fullversjoen enda "lenger" siden vi vel bare kan spille en halv sesong?

 

Ikke fornøyd med kompany og adam johnson på city, de ser like ubrukelige ut som de var på fm10. Det er veldig skuffende, spesielt kompany skal være bedre. Ellers er det ikke de store forandringene på statsene på spillerne som jeg kan se. Caicedo og adebayor ser noe dårligere ut, som er helt greit. Boateng(forsatt ung så har vel en del utviklingspotensiale) og Kolarov ser litt svake ut, men det er litt tidlig å komme med en konklusjon.

 

Veldig vanskelig å få solgt unna spillere som city, ingen vil ha swp(utrolig dårlige tekniske stats!?), jo, adebayor osv. DET ER GØY! Og viss jeg skulle være så heldig å få inn et bud, vil spilleren selfølgelig at jeg betaler mye av lønnen siden de ikke får like bra lønn i ny klubb, eller så kommer det bare dårlige lån tilbud der de ikke vil betale mer enn 60% av lønnen. Synes det er litt morsomt, for hughes hadde en del elendige kjøp. Men jeg er litt usikker på om lønnen ER SÅ høy som de har på fm, men det gjør ingenting, bare ekstra gøy og kaotisk i spillet.

 

Adeccoligaen er en tragedi researchmessig som vanlig. Bruker de forresten researchere der? Eller tar de infoen rett ut fra wikipedia ?

 

Selv med alle de nye spillerne til city, ser jeg meg nok nødt til å bytte ut store deler av laget, jeg tror ikke barry og yaya holder mål på midten, forsvaret ser også ganske dårlig ut. Tevez er vel stort sett den eneste som er bankers, noe han er i rl også.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Adeccoligaen er en tragedi researchmessig som vanlig. Bruker de forresten researchere der? Eller tar de infoen rett ut fra wikipedia ?

Hva mener du med dette? :p

 

 

Ellers blir vel Norge, som vanlig, nedprioritert av FM. Det ser man både på at spillerne generelt er dårlige, og ofte har helt rare stats i forhold til hva de har irl.

Lenke til kommentar

Bryne feks, som er mitt norske lag, herrem er en stor spiss uten særlig fart, i spillet er han svak og rask. Bala er stikk motsatt herrem i rl, men er grusomt treg i spillet. Det er irriterende med så random tall :p Men det betyr ikke allverden, laget blir fort skiftet ut uansett.

 

Jeg forventer ikke allverden fra adeccoligaen, men det er dumt når de bare ruller en terning på statsa :ohmy:

 

Jeg vil ha fullversjoen nåååå :(

 

En annen ting, spillet går litt småtregt, eller er det bare meg ?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke allverden fra adeccoligaen, men det er dumt når de bare ruller en terning på statsa :ohmy:

Nå har jeg ikke sjekka med editoren, men fullt mulig at de har "0" plotta inn på en del ferdigheter, noe som vil si random. Hvis researcheren til Bryne er smålat/ikke følger med/ikke finnes, kan det hende han ikke vet alle stats på spillerne, og derfor legger inn "0" på mange verdier.

 

Jeg lasta ned demoen selv i går, og merka fort at jeg er glad jeg har en ny pc på gang. 3D ble alt for mye for den stakkars gamle laptopen selv om den kjørte det greit på FM10. Jeg fikk ikke testa mye, men det nye player chat-systemet virker fantastisk morsomt. Det gjør spillet levende når diverse spillere stormer kontoret mitt og vil avbe meg en forklaring på at jeg slengte Rooney på transferlista. Det kan nevnes at jeg enkelt fikk Rooney fornøyd igjen, og han signerer nok ny kontrakt, men 3-4 andre ble så misfornøyde at de vil bort. Det er heller ikke et standardsvar som funker på alle spillerne selv om det er nøyaktig samme problem de kommer med. Spennende.

Lenke til kommentar

Adeccoligaen er en tragedi researchmessig som vanlig. Bruker de forresten researchere der? Eller tar de infoen rett ut fra wikipedia ?

Hva mener du med dette? :p

 

 

Ellers blir vel Norge, som vanlig, nedprioritert av FM. Det ser man både på at spillerne generelt er dårlige, og ofte har helt rare stats i forhold til hva de har irl.

 

Norge har faktisk et veldig stort researcher-team. Og at norske spillere er dårligere enn spillere fra andre land kommer da ikke som noe sjokk :)

Lenke til kommentar

Meg bekjent er "spenst" i FM fortsatt ikke spenst. Altså, det som står som "spenst" eller "jumping" på FM er hvor høyt spilleren kommer. Jeg er enig i at Annan har bedre spenst enn de fleste, men han slår ikke Aarøy i lufta likevel. Og det er det den staten handler om. 8 er dog kanskje litt vel lavt.

Lenke til kommentar

Adeccoligaen er en tragedi researchmessig som vanlig. Bruker de forresten researchere der? Eller tar de infoen rett ut fra wikipedia ?

Hva mener du med dette? :p

 

 

Ellers blir vel Norge, som vanlig, nedprioritert av FM. Det ser man både på at spillerne generelt er dårlige, og ofte har helt rare stats i forhold til hva de har irl.

 

Norge har faktisk et veldig stort researcher-team. Og at norske spillere er dårligere enn spillere fra andre land kommer da ikke som noe sjokk :)

 

Nei jeg har ingen problemer med at stats i norge er lave, for det er jo bare naturlig. Det er lett å misforstå hva jeg mener, fikk en del overhalinger på sigames forumet også nå jeg la frem saken min. Det er er som dj_dark sier, feil stats som er irriterende. Når en liten hurtig spiller er treig, og en stor sterk kar er veldig svak. Slike ting er plagsomt. Kjenner jo ikke igjen noen spillere nesten på å se på hvilke stats de har, det er ikke helt bra.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Kan jo for eksempel nevne noe fra i fjor. Det tok dem nesten et halvt år etter release på å finne ut at Kris Stadsgaard var rask. Det var utrolig irriterende å se en av Tippeligaens raskeste spillere ha 13/13 aks/fart. Med andre ord ble han lett løpt ifra i mange dueller, noe som var utrolig irriterende. Var vel først patch nummer to at han fikk 17/17 aks/fart.

 

Men vi er nok temmelig enige her ja, Crispin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...