Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Vurderte å smekke opp bildet der Adrian Wells putta 9 for meg, men det var cupkamp mot et lag et hakk lenger ned i divisjonene, så det teller vel ikke? ;)

 

Men jeg spiller som et lag, ikke som enkeltspiller!

 

Får vel være fornøyd med denne sesongen:

 

Tabellen:

post-154491-0-44885500-1310937740_thumb.png

 

Toppscoreren min:

 

post-154491-0-33275600-1310937783_thumb.png

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykeste kampen noen sinne, angrer ikke på kjøpene mine. Hvem skulle tro at jeg skulle vinne med slike sifre med en utvisst.

 

Hvor mye penger ga du deg selv på editor?

 

 

10-1 er da ingenting.... 7 mål av Olic! :tease:

 

post-102474-0-28701200-1312186336_thumb.jpg

 

Er ikke Malaga nyrike på nye patchen da?

Jepp, de har en sugar daddy som gir penger i hytt og pine. Sameboe fikk vel en milliard å leke seg med av styret, han var her når han fikk de pengene så

Lenke til kommentar

Har da gjort ferdig det første overgangsvinduet på min nye Liverpool save. Jævlig fornøyd med hvordan det gikk, ett av mine bedre overgangsvinduer vil jeg si.

 

Fikk 245M til spillerkjøp.

Jeg solgte unna rusk som var mulig og få selge unna som:

Thomas Ince - 900K

Peter Gulaci - 3,75M.

David Ngog - 46M.

Sotiris Kyrgiakos - 14M.

Samlet sum på 67,5M.

 

Hadde da 312,5M tilgjengelig. Hentet desse spillerene:

Karim Benzema - Lån - 19M - 50% lønning - oppsjon på kjøp - 65M

Benedikt Höwedes - 97,5M

Gabriel Heinze - 60M

Alexis Sanchez - 235M - på avdrag.

 

Spiller i en 4-3-3 formasjon med vinger, preseason gikk strålende med 4 seiere i alle treningskamper, etterfulgt av en 6-1 seier i Euro cup kvalifisering.

 

Carroll/Benzema

Suarez Sanchez

Meireles Lucas Gerrard

Aurelio Howedes Agger Johnsen

Reina

Lenke til kommentar

Kan noen av dere (fortrinnsvis noen av dere jeg har på MSN) slå meg hvis jeg begynner å snakke om å kjøpe sentrale midtbanespillere? Holde på de jeg har inntil McCarthy, Pastore og Hazard legge opp, og ikke kjøpe noen da heller. Har 8 sentrale midtbanespillere nå.

 

Hehe, minner meg om når jeg begynte å spille CM2 og så videre. Bare det at det var så mange kule keepere som jeg kjøpte. Jorge Campos, Jose Rene Higuita og en del andre som jeg ikke husker navnet på lengre. Hadde vel 8 keepere eller noe slikt. Jeg er fremdeles litt for glad i å kjøpe spillere, og sleit litt med keepere i Frigg. Kenneth Høie var blitt 37 år gammel og var noe ujevnt. Loris Karius var ikke helt godt nok, så jeg kjøpte et par andre keepere. Ingen av dem helt gode. Jeg måtte derfor selge unna litt. OG så kjøpte jeg Iven og Arild Austbø, MAgnus Hjulstad og holdt på å kjøpe Joachim Heier. Jeg lærer jo aldri.

Lenke til kommentar

Jeg har jo hatt de tre nevnte i snart ti sesonger, plussminus. Men plutselig dukker det opp supertalenter, som min DM fra egen stall som lett er verdens beste DM for tiden, og så MÅ jeg jo kjøpe supertalentet fra Juventus før Manchester United eller Arsenal eller Chelsea eller Shitty slår til.

 

Ja, kjenner den. Akkurat nå driver jeg som sagt med Frigg, og de har et fryktelig lavt omdømme, dvs. at jeg

 

1. Ikke kan tilby spillere mer enn 4750 kr i uken

2. Ikke har så sabla lett for å få fatt i spillere.

 

Min taktikk er avhengig av litt hurtighet på spillere, så jeg pleier å handle inn de spissene jeg ser med 16 i hurtighet eller mer (det er få av dem som vil til meg enda jeg har 12 speidere som jevnlig søker over hele verden). Jeg hadde dermed 3 spisser med 16 i hastighet, men problemet var at jeg måtte forsterke andre deler av stallen, og siden klubben presterte å investere 40 millioner i ny stadion (for å tilfredstille kravene i tippeligaen) hadde jeg ingen penger. Jeg måtte derfor selge unna en av de jeg har med 16 i hurtighet (2.2 millioner kroner) og et rumensk talent (2.8 millioner kroner). Eneste jeg ikke tør selge ennå er Rafinha, men det er fordi at han er den eneste spissen som scorer jevnt og trutt. Han er ikke noe superdyktig, men han holder meg i tippeligaen.

 

Ellers kom jeg på to andre keepere jeg også pleide å kjøpe i CM2: Thomas Ravelli og Walter Zenga

Lenke til kommentar

Over en periode på FM07 hadde jeg tidvis 3 verdensklassekeepere + 5 reservekeepere + 4 juniorkeepere. I en sesong. Hadde egentlig bare 2 (regen-)keepere, men så kom Barcelona og ville gi meg Kasper Smeichel, da 26 år, for ca £5m. Vanskelig å takke nei, spesielt med en skadd førstekeeper.

 

Hehe, ja men da arbeider du deg fremover på banen da. Midtbanespillere i FM2011, spisser i FM2012, og så blir det vel tilbake til keepere igjen etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...