Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min keeper er 204 og 98kg. Og han har blitt veldig god. Mangler litt på distribution og pace, men tar det mildt sagt igjen på aerial. Fast på Frankrike som 25åring, som vant VM 2030.

 

Spiller også diamant men har ikke hatt en supergod AMC siden Javier Pastore. Kanskje prøve mine som trequartista istedet for vanlig Att Midf. Min beste AMC nå har 15+ på alle attributes som Trequartista trenger bortsett fra Flair, der han han 5(!!) Workrate er 20 og den er ikke blåskravert på Treq, men på Att Midf. er den det...

 

Edit: og i første kamp med AMC som treq. spiller han til 8,8, banens beste og 2 mål i treningskamp borte mot Juve. :)

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Hva er det meste dere har solgt en spiller for? (Helst i pund, hva er forresten vekslingskursen?)

Vurderer og "offer to clubs" min beste spiss i januarvinduet. Han har søkt nye utfordringer to ganger. Verdt £34mill, 26 år. Forslag til pris?

 

Han må da slå min tidligere rekord på £57mill da 2030-tallets Javier Mascherano ble solgt til Barca 28år gammel

Lenke til kommentar

Om du legger de ut for salg er det vanskelig å øke prisen på verdien nevneverdig.

 

Men jeg har da tilbudt spiller til langt over verdi og fått det. Min "mascherano" hadde verdi på 20mill pund++, jeg tilbydde han til klubber for 56mill og fikk det fra Barca. Andre klubber bydde mindre, og fikk ikke tilslag selvsagt.

 

Lurer på om jeg skal gå for £100mill i januarvinduet. Må bare få en av ungdommene til å bli gode nok til å være reserve:)

Lenke til kommentar

Rykka opp til PL med Crystal Palace i første sesong, så sliter med å finne riktig formasjon/taktikk.

Og synes pasningsnivået på spillerne er helt jævlig (selv om jeg rykka opp). Noen forslag om hvordan forbedre dette?

Og btw: noen forslag på en bra egendefinert taktikk?

bruker en slags 4-2-1-2-1 formasjon

 

 

Hva slags kvaliteter må en spiller ha for å være "bein til boks midtbanespiller" og for å være playmaker?

 

Noen som gidder å gi meg hint/tips? :yes:

Lenke til kommentar

Føler jeg sliter ut mine midtbanespillere i MC-posisjon og da med Attack Duty. De blir enda mer slitne av å ha box-til box-duty. Vil si Stamina, natural fitness må være over 15-17 for å kunne prestere kamp etter kamp. Og det luker dessverre ut 90% av de gode tekniske fra deilige latin-amerika.

 

Det kan nok ha mye med min filosofi om at ballen skal kjapt fram og at alle må jobbe defensivt at de sentrale på midten blir tidlig sliten...

Lenke til kommentar

Om du legger de ut for salg er det vanskelig å øke prisen på verdien nevneverdig.

 

Men jeg har da tilbudt spiller til langt over verdi og fått det. Min "mascherano" hadde verdi på 20mill pund++, jeg tilbydde han til klubber for 56mill og fikk det fra Barca. Andre klubber bydde mindre, og fikk ikke tilslag selvsagt.

 

Lurer på om jeg skal gå for £100mill i januarvinduet. Må bare få en av ungdommene til å bli gode nok til å være reserve:)

Hvilket lag er du? For min del har jeg vel aldri fått med en £25M for en av mine spillere på FM11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...