Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mareritt kamp! Ligger under 0-2 til pause. Så går motstander laget opp til 3-0. Jeg klarer å redusere til 3-1, gjør mitt siste bytte på 65 min. Like etter blir høgre backen min skadet, deretter blir spissen min også skadet og kampen blir dermed drept. De går opp til en 4-1 ledelse og jeg klarer utrolig nok å redusere til 4-2 på slutten av kampen :p

Beste laget jeg møter i serien tror jeg, så nå tenkte jeg at jeg skulle skikkelig gjøre et forsøk på å ta dem, så skjer dette! Unbeliveable!

Lenke til kommentar

Pleier som regel å spare et bytte jeg også, men denne kampen så spilte laget dass. Så viss jeg skulle ha noen sjanse så måtte jeg ta de byttene jeg tok der og da :) Men ble vist backfire'a på den :p

 

Søker som regel på alle landslag som kommer ledig jeg, syns det er spennende med landslag jobb!

Lenke til kommentar

Kan hende du får den når laget ditt vises på ligatabellen, om du skjønner? Om ligatabellen i spillet viser sluttplasseringene i Championship kan det hende at spillet ikke har "registrert" spill i PL neste sesong. Jeg vet ikke, bare spekulerer, but hey...

Lenke til kommentar

aHA! Barcelona vil ikke fornye kontrakten til Messi (sikkert fordi han tjener £275,000 i uka). Nå (januar '16) er det mulig å signere ham på prekontrakt. Gratis. Fint at jeg har litt lønnsbudsjett til overs :D

 

EDIT: Er det dominerende når man ender kampen med 42-0 i skuddstatistikk?

 

EDIT2: JADDA, der signerte Messi, gitt. Velkommen til Anfield, Messi(as)!

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Har nå spillt min første PL-kamp men achievementen har fortsatt ikke blitt låst opp. Kjedelige greier.

 

Har du savet før kamp, tapt og så loadet og spilt igjen?

 

Gjør man det, så får man iallefall ikke achievements.

Kan ikke huske at jeg har gjort det. Har raga noen ganger etter kjipe kamper men tror jeg har husket å save etterpå. :p

 

Søkte litt rundt på nettet om det, noen sier at man må være online på Steam for hvert opprykk for å få achievementen, mulig at det er der problemet ligger.

Endret av freeman87
Lenke til kommentar

Jeg savner et kommentarvalg - muligheten til å slakte motstanderen for at de virker mer interessert i å skade spillerne mine enn å spille faktisk fotball. Enkelte kamper ender jeg med 4 skader og 3-4 knocks i tillegg. Fy faen. Alltid de samme små "ordentlig engelske" laga også (Jeg ser på dere, Blackpool/Stoke/Birmingham/Sunderland).

 

EDIT: Samt et nytt valg når det gjelder taklinger: Easy, normal, Hard og OVERKILL.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Spilt til 2030 og opplevde noe jeg aldri har gjort før.

First knockout round champions league. Borte - hjemme mot Porto. De stiller i første kamp med "min" formasjon 4-1-2-1-2 (diamant på midten) og hamrer meg sønder og sammen. Så forteller skjermdump resten...

post-94009-0-68340900-1306063061_thumb.jpg

post-94009-0-43520700-1306063074_thumb.jpg

post-94009-0-63822300-1306063085_thumb.jpg

post-94009-0-03520500-1306063090_thumb.jpg

post-94009-0-17303600-1306063096_thumb.jpg

post-94009-0-81896200-1306063102_thumb.jpg

post-94009-0-93820000-1306063110_thumb.jpg

 

Gikk for Push Higher Up, Get ball forward og Overload til det syvende målet var et faktum.

 

MAKAN til prestasjon av ungguttene...

Lenke til kommentar

Jeg savner et kommentarvalg - muligheten til å slakte motstanderen for at de virker mer interessert i å skade spillerne mine enn å spille faktisk fotball. Enkelte kamper ender jeg med 4 skader og 3-4 knocks i tillegg. Fy faen. Alltid de samme små "ordentlig engelske" laga også (Jeg ser på dere, Blackpool/Stoke/Birmingham/Sunderland).

 

EDIT: Samt et nytt valg når det gjelder taklinger: Easy, normal, Hard og OVERKILL.

 

I det hele tatt er det mange kommentarer som mangler. Jeg mener, jeg fikk en melding gjennom avisene der en motstander lengre oppe i systemet (jeg har begynt med Forest Green nå) takket meg etter vennskapskampen (som jeg tapte). Det er i det hele tatt utrolig lite man kan gjøre i pressekonferanser, og spesielt om man skal snakke om motstanderens lag eller manager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...