Gå til innhold

Brettbart mobilkonsept

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre enn meg som har problemer med hovedbildet? Bare litt av bildet som kommer frem her. Og i veldig dårlig grafikk.

Men så ganske kult ut :)

Skrevet

Hele bildet kommer hos meg, men det er i utgangspunktet ikkje den beste kvaliteten eg har sett. Så uansett utruleg kult ut, og innteressant, men er litt skeptisk til kvaliteten med alle desse skyvefunksjonane :roll:

Skrevet (endret)

Hvis man først har en foldeskjerm så hadde det vært bedre å lage hele skjermen av samme materiale og hatt skjermen på rull. Rull ut fra langsiden av telefonen og brett ut et stag som holder lerretet.

post-3851-1281520675,8076_thumb.jpg

Endret av Simen1
Skrevet

Er slike design basert på kommende teknologi, eller handler denne artikkelen om at det er en fyr som kunne tenke seg at sånn kan det kanskje-muligens-gjerne bli en dag i framtiden?

Hvis det er sistnevnte så blir det med ett litt uinteressant imho. Først når teknologien er der syntes jeg det er poeng i å skulle designe selve telefonen. Telefonen var uansett litt i tykkeste laget for min smak. Forutenom den futuristiske skjermen, så ser den ikke så framtidsrettet ut.

Skrevet

Rart ingen nevner Readius i denne sammenhengen. Den var jo et rimelig hett tema for 2-3 år siden : http://www.readius.com, selv om jeg tror firmaet bak dingsen gikk under før de fikk lansert den.

De hadde i det minste fungerende prototyper;

... sort/hvit skjerm og så som så funksjonalitet, men likevel - lignende funksjonalitet.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...