Gå til innhold

Mafia 2 demo GTX 480 SLI with PhsyX on high

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wooot! Er Mafia II demo kommet!?

Min 10 FPS med 480 SLI!! Her må jeg nok ut å kjøpe ny maskin for dette spillet, hehe.

Endret av dredg
Skrevet (endret)

Det er noe med spillet og gjøre. Altså skifter en scene i benchmarken og i et nanosekund er FPS 10 og vips den blir registrert.

Endret av avanore
Skrevet

Kan ikke si spillet imponerte meg alt for mye når det gjelder grafikk og detaljer , men mulig det er rett og slett pga at man må oppleve det selv på sin egen pc.

Var en stor fan av Mafia 1 så tipper spillbarheten sikkert er på plass, gleder meg.

Skrevet

Flotte greier, men det er to ting som du gjør galt på Youtube-filmen, ikke bruk håndkamera og ikke fyr på høy og funky musikk som ikke har noe med sammenhengen å gjøre!

• Liker 1
Gjest Slettet-aabLQt
Skrevet

Kan ikke si spillet imponerte meg alt for mye når det gjelder grafikk og detaljer , men mulig det er rett og slett pga at man må oppleve det selv på sin egen pc.

Var en stor fan av Mafia 1 så tipper spillbarheten sikkert er på plass, gleder meg.

Husk også at dette er en DEMO, alt av grafikk instillinger er ikke mulig å stille på.

Grafikken i det endelige spillet kommer til å være bedre.

Skrevet

Fjernet videoen da den ikke er riktig. Fant ut at Mafia 2 demoen ikke har SLI støtte (værtfall ikke her)

Kjører nå 1 kort og det andre er dedikert til PhsyX til det er mulig og spille SLI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...