Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du joiner oss ikke på steam ?

 

Edit: Hadde det vært en ide og hatt en tråd hvor man poster bilde av characteren sin i multiplayer?

Bilde av hvordan man ser ut, logoen man har mekka og perks classes osv. Og begrunne hvorfor man nettopp bruker dette?

Mange som sikkert hadde hatt nytte av å få tips av andre og omvendt.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Eg bestilte spillet i går fra Gamezone. De sender spillet ut samme dag som de får det på lager. Som er i dag, det vil si at eg har spillet enten i morgen eller Mandag. Gamezone er en utrolig bra butikk å handle. Du får spillet dagen etter om du bor en postdag i fra. Eg bor 4 timer fra Kristiansand, har det dagen etter. de levere ganske raskt.

Lenke til kommentar

Etter release vil YT flomme over av slike videoer. Fordelen hans her var jo at ingen andre lastet opp slike videoer.

det var det ja :p

 

Var noen få andre, men få i HD. Og jeg var først. Fikk 3 awards i alt :D

3 awards på youtube?

 

85 mest views blandt directors

og 2 med noe subscribe greier, du kan se på youtube.com/jevriosgames2

husker ikke nummer.

Lenke til kommentar

Du joiner oss ikke på steam ?

 

Edit: Hadde det vært en ide og hatt en tråd hvor man poster bilde av characteren sin i multiplayer?

Bilde av hvordan man ser ut, logoen man har mekka og perks classes osv. Og begrunne hvorfor man nettopp bruker dette?

Mange som sikkert hadde hatt nytte av å få tips av andre og omvendt.

 

Kan vennelisten brukes til det?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272554

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Du joiner oss ikke på steam ?

 

Edit: Hadde det vært en ide og hatt en tråd hvor man poster bilde av characteren sin i multiplayer?

Bilde av hvordan man ser ut, logoen man har mekka og perks classes osv. Og begrunne hvorfor man nettopp bruker dette?

Mange som sikkert hadde hatt nytte av å få tips av andre og omvendt.

 

Kan vennelisten brukes til det?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272554

Absolutt. Bare gjøre rede for det du da. Så dukker det nok opp bilder etterhvert.

Lenke til kommentar

Da var spillet mitt sendt fra CDon . Sender de med A-post eller tar det flere dager? Hadde mest lyst å få spillet imorgen ala A-post fra Gamezone, men det er vel lite trolig?

 

Ville ikke stolt på dem, og det bare siden jeg fikk Medal og Honor ca 1 dag for sent. Fikk 100kr rabatt på noe jeg selv kan velge, men er allikevel dumt å få spill for sent. Tror play.com er billigere og kjappere.

Lenke til kommentar

Elkjøp sender spillet fra Sverige! Fikk svar på mailen min...

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Det sendes fra Sverige og sendes ikke ut den 7. Det sendes ut i god tid fø release. Du får spillet på release dagen.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

 

 

Ser ut som at det ikke blir noe release på meg!

Da spurter jeg opp på Elkjøp der jeg bor og krever å få en kopi med hjem!

Lenke til kommentar

Hah. Lykke til med den. Elkjøps nettbutikk er uavhengig av Elkjøp filialene rundt om i landet. Elkjøp butikkene "konkurrerer" faktisk med nettbutikken. Helt sprøtt, men slik er det faktisk.

 

Edit: Hvorfor skal du ikke få det på release? Det står jo at de sender ut i god tid før release. Og de skriver at de ikke sender ut den 7 som jo er logisk, da det er en søndag.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...