Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Kan da aldri tenke meg at spill fra Play.com ligger i postkassa to-tre dager etter sending? Den ene gangen jeg har bestilt noe derfra tok det nøyaktig to uker, og det er hva jeg har hørt fra andre også. Det er vel usannsynlig at det blir noen særlig forskjell selv om du forhåndsbestiller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere at hvis jeg bestiller black ops fra play.com nå, så ligger spillet i postkassa  dagen det kommer ut? Gleder meg sykt : D  : D

 

Hvorfor vil du bestille fra play.com? Det koster 60 euro(490kr) for ps3/xbox versjonen + toll, blir fort 700kr. Og leveringstiden er vel lenger enn norske butikker...

nope, koster £42.69 = 398 Nok, og det er jo gratis frakt, vet ikke noe om tollen da. :S

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet selv i dag og skal teste senere.

Skjønner ikke at noen bestiller nye spill titler fra play.com......blir garantert en del dyrere enn elkjøp osv + at man får spillet 2 uker etter release.

Kjøper mye fra play.com selv men ikke ting som koster over 200,- eller ting som jeg vil ha kjapt.

 

Hadde forhåndsbestilt 360 versj på elkjøp til 350,- men klarer ikke vente en uke til.....aldri fått spilla på release dagen fra dem før men 2-3 dager etter.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet selv i dag og skal teste senere.

Skjønner ikke at noen bestiller nye spill titler fra play.com......blir garantert en del dyrere enn elkjøp osv + at man får spillet 2 uker etter release.

Kjøper mye fra play.com selv men ikke ting som koster over 200,- eller ting som jeg vil ha kjapt.

 

Hadde forhåndsbestilt 360 versj på elkjøp til 350,- men klarer ikke vente en uke til.....aldri fått spilla på release dagen fra dem før men 2-3 dager etter.

Min erfaring med play.com er at jeg får spill på release (i verste fall et par dager senere), så tror de sender ut i god tid før. Men det gjenstår å se,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...