Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe meg ny laptop snart, å siden jeg spiller en mye League of Legends og CS så har jeg tengt å invistere i en gaming laptop. Jeg har arbeidet i sommer og spart opp 11000 som jeg har tengt å bruke på PC.

Jeg har sett på ASUS sin G73JH med i5 prossesor: link

Men jeg har ikke bestemt meg :S Jeg er ikke så inn på emnet lenger.(som jeg var før)

Setter pris på forslag, og positive og negative sider med G73JH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, så får du nok ikke noen bedre "gaming laptopper" enn den Asusen der i samme prisklasse. Den kommer med et godt tastatur, og en svært solid konstruksjon, samt svært gode specs til prisen.

I tillegg, og kanskje viktigst, har G73 en svært god kjøleløsning, noe som gjør at laptoppen holder seg kald lengre, og det er helt alfa omega i en gaming laptop.

En varm laptop er som å gå 3 år tilbake i ytelse, samt at komponentene holder seg mye bedre når de ikke blir "kokt" på den måten.

Kjør på :w00t:

Skrevet (endret)

ingen negative sider alstå? ;P det er jo godt å høre :D

har også sett litt på msi sin gt740,hp envy, og sony vaio, de har jo også bra specs?

Endret av ZaqtiK
Skrevet (endret)

Garantert!

Dama har selv en av de nye Sony Vaioene, og jeg syntes de har god batteri tid. De støyer så og si ingenting ved lett bruk, men kan merkes ved litt tungt kjør. Det gjør vel forøvrig nesten alle laptopper som har litt å dra på.

Envy er også et godt produkt. Jeg har forøvrig LEST, ikke opplevd i praksis at kjølingen ikke er helt optimal.

Derfor ville jeg gått for G73. God kjøling, godt tastatur, solid konstruksjon og en god stor skjerm. Hvis du er ute etter en gaming laptop er det et godt valg.

Eneste minuset er jo at den veier nesten 4 kg, men det er noe man nesten må regne med i denne typen PCer

Endret av Maccan
Skrevet

Har maskin du linker til.

Knall maskin. Stillegående selv ved høy belastning, god skjerm, godt tastatur. Yter godt.

Faktisk en meget god maskin.

Er det ikke vanskelig å treffe de riktige tastene når de er flate, ikke noe merker på dem (man kan kjenne), og at piltastene "går i ett" med resten av tastene?

Skrevet

Har maskin du linker til.

Knall maskin. Stillegående selv ved høy belastning, god skjerm, godt tastatur. Yter godt.

Faktisk en meget god maskin.

Er det ikke vanskelig å treffe de riktige tastene når de er flate, ikke noe merker på dem (man kan kjenne), og at piltastene "går i ett" med resten av tastene?

treffer du ikke på tastene når du gamer, bør du legge opp karrieren :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...