Gå til innhold

Jeg er endelig 14 år!

iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grattis ja!! nå kan du få tittelen fjortis :wink:

hehe ja .. men du slipper den ikke enda

morsom du :p

[komme med noen vise ord] fjortis er ikke en alder, det er en tilstand [/komme med noen vise ord]

*skryte*

Skrevet

[komme med noen vise ord] fjortis er ikke en alder, det er en tilstand [/komme med noen vise ord]

*skryte*

Jepp, og for noen varer den hele livet. Skal ikke nevne navn... :roll:

Skrevet

ahh. kald cola i glassflaske, en pose Anthon Berg Mandelæg og en simpsons episode i god kvalitet. så litt PC, og så månedens PC Pro (som foresten ikke er så veldig "Pro" likevel, men fikk det billig da, skal avbestille nå".

så er det 7 timers søvn, gaver på sengen osv

selskap klokken 6 med grilling i solen, desert, film med projektor som fattern låner på jobben og så kommer kvelden...

Skrevet

....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah) :lol:

Skrevet

Nåla går gjennom hele armen og du mister omtrent armen etterhvert.

Avispapir på gulvet sånn at gulvet ikke blir møkkete også.

Gratulerer også.

Skrevet
....hmmm, gru deg til Ungdomskolen du! Og, BCG sprøyten! Sykesøtren tar springfart for å sette inn en 1 m tykk sprøyte i armen din, for ikke å tenke på gymnas med examner og tentamner... (Mye glede å drepe her ja, Im evil, Mohahahah)  :lol:

BCG sprøyten kjentes såvidt ? Det er TOTALT oppskrytt. En helt vanlig sprøyte sier nå jeg...

Skrevet

Min arm ramlet av pga BCG sprøyten :( Sykesøstra kjørte nåla inn i leddet så den knakk. Deretter fikk jeg infeksjon og koldbrann. Grunnet de lange ventelistene i helsevesenet måtte jeg selv amputere armen ved og feste meg i en lyktestolpe, og et tau fast i armen, og så i skolebussen.

Men nå går det så meget bedre. :smile:

Har fått meg en slik:

arm2.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...