Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk er så sure .. Ser nesten ikke folk som smiler!

Er ikke sur, bare jævli trøtt atm.

Har sovet i 4-5 timer. DEt er alt for lite. Jeg må ha 8+ for å være opplagt :p

Blir vel en 12timers soveøkt i natt tenker jeg. Gjort det de 2 andre årene. Er så digg det.

Har ikke sovi en dritt i natt og føler meg ganske opplagt nå... inntil videre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet :p

Vi selger på Chillout=)

Hvor er den :p ?

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet :p

Vi selger på Chillout=)

Borti der.

Skrevet

Folk er så sure .. Ser nesten ikke folk som smiler!

Er ikke sur, bare jævli trøtt atm.

Har sovet i 4-5 timer. DEt er alt for lite. Jeg må ha 8+ for å være opplagt :p

Blir vel en 12timers soveøkt i natt tenker jeg. Gjort det de 2 andre årene. Er så digg det.

Har ikke sovi en dritt i natt og føler meg ganske opplagt nå... inntil videre

Går på døgn nr 3 for min del nå formen er fortsatt strålende :D

Skrevet

Hurra for deilig steingulv :D desidert beste steingulvet / betong gulv jeg har sovet på i mitt liv. (Les: uten liggeunderlag), tror jeg skal skaffe meg det....:p Madrassen min forsvant så hadde ingenting å sove på i natt :p

Skrevet

Kan noen lage en kort guide til hvordan jeg kobler meg opp på dc huben og hvordan jeg får lastet ned/opp mine filer?

Ja, leter også etter adressen til huben. Var en som ga den til meg i stad, men har selvfølgelig glemt den.

Skrevet

Vi selger på Chillout=)

Helt i sør. :)

Hurra for deilig steingulv :D desidert beste steingulvet / betong gulv jeg har sovet på i mitt liv. (Les: uten liggeunderlag), tror jeg skal skaffe meg det....:p Madrassen min forsvant så hadde ingenting å sove på i natt :p

Fantastisk gulv å gå på i lengden òg. :fun:

Skrevet (endret)

Noen som hra en svær jævla madrass som jeg kan låne for å få unna noen timer søvn :p ? Og ikke sånn jeg må blåse opp sjæl, evt. noen som har pumpe? Da kan jeg jo kjøpe min egen madrass :)

EDIT: Noen som kan donere er rævva skjermkort noe lignende 260 eller HD3850? Får vondt av å se naboen game på et 9400gt >.<

Endret av N1ko
Skrevet

Kan noen lage en kort guide til hvordan jeg kobler meg opp på dc huben og hvordan jeg får lastet ned/opp mine filer?

Ja, leter også etter adressen til huben. Var en som ga den til meg i stad, men har selvfølgelig glemt den.

tg11dc.no-ip.org

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...