Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og noen kompiser hadde tenkt å dra på TG, men når jeg sjekka gathering.org sia idag så var det tomt for billetter :cry: og for 2 uker sia eller noe sånt så var det 500 billetter igjen liksom så vi trodde vi hadde litt tid på oss. så det gikk ikke akkuratt fort unna med planlegginga. :thumbdown: så finns det noe håp i det hele tatt at vi kan komme på Tg 2011 og sitte ved siden av hverandre? (møkkasint på meg sjøl akkuratt nå :mad: )

EDIT: trykkleif

Endret av zeat
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man får ALLTID tak i billetter, de er til salgs et eller annet sted helt frem til TG starter. Mark my words, du kommer deg på TG om du virkelig vil. :)

Endret av WheelMan
Skrevet

Var litt treig med å stelle meg i kø når det egenlig var meg og kjæresten som skulle på TG. Nå har jeg men ikke henne, så håper jeg får skaffet en til <.< mange som sier det er stor mulighet å finne en etterhvet så stoler på det. Er bare spent på når seatingen er!

Skrevet

Man får ALLTID tak i billetter, de er til salgs et eller annet sted helt frem til TG starter. Mark my words, du kommer deg på TG om du virkelig vil. :)

Jeg kom deg på TG !

Skrevet

Uff da, jeg glemte å betale TG-billetten. Hadde stilt meg i kø og gjort alt klart, så glemte jeg å betale billetten og mista den.

Forsatt håp?

Skrevet

Er nok det. Eneste jeg stusset litt over er at det står "TBA - Seatingen starter. Følg med på informasjonen på geekevents.org for detaljer angående seatingen." på hjemmesiden deres. Men det er vel bare en liten feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...