Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir Foreign Participant tickets lagt ut ikveld tro? Står 10.12.10 på geekevents, men på gathering.org står det 1.12.10

Ikke vet jeg :new_woot:

Edit: Står 10.12.10 på gathering.org og ser jeg nå, problem solved!

Bor du i utlandet eller no siden du skal ha den biletten?

Den er jo en god del billigere, så hadde vært digg å kunne kjøpt den.

Ze germanium.

*mine innlegg*

Hmm, neste år dropper jeg filserver og dilldall. Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, vel, som noen andre i en annen tråd sa, det er ca like langt for meg, som de som drar fra Finnmark etc :D

Er digg med billigere tickets ja, uten tvil. Men så må jeg jo ut med $$$ for å komme meg over nordsjøen.

Skrevet

Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^

Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå.

Skrevet

Tror ikke det er noen regler, så lenge man holder seg under strømgrensen (1A) og at hyllen ser trygg ut.

Tipper man ikke får lov til å ha såppas mye lys at de forstyrrer folk som sitter i nærheten though :p

Skrevet (endret)

Blir arbeidsstasjonen og en skjerm. muligens en hylle med en plate,

Tror jeg ikke før jeg får se det. ^_^

Tror det er mange som kommer til å bli småskuffa med mangel på filserveren min, men det får gå. Og ja, i år er vi faktisk ganske samstemte innad i "gruppa" om å ta det rolig med oppakninga. Skal ikke henge dere på den raden vår, da? Ser ut til at vi er seks-sju stykker nå.

Er vi samstemte? Wat? :D

Men ja, blir nok litt roligere i år. Camohylla ifjor var fet.

Noe skal vi kanskje få til? Spesielt hvis jeg kommer i goood tid til dere? Pils, pøls og (liten)hyllebygging FTW :new_woot:

bazukh: Come on, join teh darksied!

Endret av SvennAndre
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt :(

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det er jeg enig i, HW-rekka slår alle rekker!

Skrevet

Jeg VISSTE jeg skulle ha brukt kondom når jeg voltok filserveren din på TG i fjor, jeg håper hun ikke anmelder meg for voldtekt :(

Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka!

Skrevet

Synes du skal ta med folka dine og sette deg på HW rekka!

2nd that!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...