samerali2 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 hvordan kan jeg reklamere for en lakk boks til leie! komplett lakkboks, d e bare å hente din lakkpistol også kjører du på!! varmeaparat .. sånn som går på disel, termostat på X grader....... begynne å lakke! vil ikke si kor d e, sånn at folk ikke sier jeg reklamerer her!!! takker på forhånd
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Hva med på forum som VWNorge, Amcarforum eller lignende?
samerali2 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 hmmmm, d går ann d og! men e kan ikke mange sånne sider :/ honda sin side kan e
samerali2 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 Hva med avisa? Butikken? hvormye ville d koste i avisen sånn ca?! ka mener du me butikken?!
Wisd0m Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Regner med at han mener å henge opp reklame på oppslagstavlen på butikken. Internett er jo en god reklameplass, Facebook kan være en fin plass kanskje. Ønsker du mye utleie så kan det vel være verd bryet med en nettside.
Zepticon Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 www.ts-ogn.no www.mazda-ogn.org www.200sx-ogn.org www.club-honda.org www.bilforumet.no www.vwaudi-club.no www.bmwccn.no Det er de jeg kommer på i farten, burde dekke de fleste "populære" merkene. Foresten hvor er denne lakkboksen, skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne skrive det her da det er relevant informasjon?
samerali2 Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 tusen tusen hjertlig for alt hjelpen spesielt for Zepticon
cossiemk1 Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 www.ts-ogn.no www.mazda-ogn.org www.200sx-ogn.org www.club-honda.org www.bilforumet.no www.vwaudi-club.no www.bmwccn.no Det er de jeg kommer på i farten, burde dekke de fleste "populære" merkene. Foresten hvor er denne lakkboksen, skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne skrive det her da det er relevant informasjon? Du har jo glemt den gjeveste klubben: http://fordclubnorway.no/forum
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 www.ts-ogn.no www.mazda-ogn.org www.200sx-ogn.org www.club-honda.org www.bilforumet.no www.vwaudi-club.no www.bmwccn.no Det er de jeg kommer på i farten, burde dekke de fleste "populære" merkene. Foresten hvor er denne lakkboksen, skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne skrive det her da det er relevant informasjon? Du har jo glemt den gjeveste klubben: http://fordclubnorway.no/forum Og den aller gjeveste, www.omc.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå