Gå til innhold

Starcraft 2 - Replay-tråden! Les førstepost før du uploader! (Oppdatert 17.10.10 - LES FØRSTEPOST!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig. Det hadde vært greit med en oversikt. Dersom jeg kunne plassert vedlegg i førsteposten, kunne jeg jo holdt den oppdatert. Bør ikke være for mye jobb. Men jeg kan vel ikke plassere andre sine vedlegg i min post?

 

Edit: Det jeg kunne ha gjort... er jo å laste ned samtlige replays, og plassere de på webhotellet mitt (www.teknetub.com/ajaco/replays). Og der dele inn i mapper.

 

Noe slikt:

 

TvT

TvP / PvT

TvZ / ZvT

PvP

PvZ / ZvP

ZvZ

 

Også kan navnene beskrive hva som er spesielt med den replayed. F.eks. Men det krever at de som poster replayene her adder en liten beskrivelse. Fordi jeg har ikke tid til å se gjennom samtlige replays - for så å gi de et navn, eller særpreg.

 

Det finnes garantert mer lettvindte løsninger, dog.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg er enig. Det hadde vært greit med en oversikt. Dersom jeg kunne plassert vedlegg i førsteposten, kunne jeg jo holdt den oppdatert. Bør ikke være for mye jobb. Men jeg kan vel ikke plassere andre sine vedlegg i min post?

 

Edit: Det jeg kunne ha gjort... er jo å laste ned samtlige replays, og plassere de på webhotellet mitt (www.teknetub.com/ajaco/replays). Og der dele inn i mapper.

 

Noe slikt:

 

TvT

TvP / PvT

TvZ / ZvT

PvP

PvZ / ZvP

ZvZ

 

Også kan navnene beskrive hva som er spesielt med den replayed. F.eks. Men det krever at de som poster replayene her adder en liten beskrivelse. Fordi jeg har ikke tid til å se gjennom samtlige replays - for så å gi de et navn, eller særpreg.

 

Det finnes garantert mer lettvindte løsninger, dog.

 

SC2Replay filtypen bruker MPQ systemet til Blizzard. Jeg har installert biblioteket til og lese dette på serveren min (den serveren som bla. hoster replayene til Romis og megselv.)

 

Ved hjelp av dette så skal det være mulig og lage et database system til det som du nevner her. Jeg skal gjøre litt mer research, men jeg orker ikke og bruke mye tid på det. Vil nørde litt SC2 selv også.

 

Derimot hvis noen har lyst og laste opp replays manuelt/automatisk så stiller jeg gladlig med server plass. Atm så gidder jeg ikke ha flere en 10 bruker kontoer (dvs 8 i tilleg til de som jeg har nå) så det er førstemann til mølla for de som vil laste opp replays.

 

Hvis vi skal bruke serveren min til en replay database, feks for diskusjon.no så vil dette telle som en bruker, men da må noen ta ansvar for og laste opp replays osv. Feks du Ajaco :)

Lenke til kommentar

http://www.thereall.com/starcraft/romis/

 

Alle mine replays blir automatisk skrevet til den serveren, så det er bare å laste ned og se på når dere føler for. Spiller akkurat nå Platinum i 1v1, og Gold 2v2 ( Men vi eier alle da, 8 winstreak akkurat nå, så vi er nok snart i Platinum ).

 

Spiller kun Protoss, så det er bare å velge og vrake. :) Har vel rundt 50 kamper 1v1 og 15 i 2v2.

Lenke til kommentar

Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening!

 

På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd :D

 

Replay kan du finne her: http://www.thereall.com/starcraft/thereall/index.php?dir=Replay%2FMultiplayer%2F&download=out+microing+a+zerg.SC2Replay

 

Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller.

 

Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den :)

 

Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot ;)

Lenke til kommentar

Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening!

 

På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd :D

 

Replay kan du finne her: http://www.thereall.com/starcraft/thereall/index.php?dir=Replay%2FMultiplayer%2F&download=out+microing+a+zerg.SC2Replay

 

Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller.

 

Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den :)

 

Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot ;)

 

Får ta en titt på den når jeg ikke halvsover etter en travel dag. :!:

 

Edit: Takk for at du slettet den. :thumbup:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Ah, kommer akkurat fra en game og hjertet banker fortsatt. Det var en helt even match mellom meg og en Zerg. Som starta med tidlig pool og zerglings. Jeg klarte og countre det og out micro når han angrep med Hydralisks osv. Go Stalker blink trening!

 

På det avsluttende angrepet så ble det veldig mye samtidig, passet på og kunne warpe inn ekstra units og det gjorde at jeg tapte ganske mange også, men jeg vant både slaget og krigen så jeg er fornøyd :D

 

Replay kan du finne her: http://www.thereall....+zerg.SC2Replay

 

Romis: Det replayet som heter "Sove" i romis/Replay/Multiplayer/. Hva er det? Kan ikke se at du er en av de som spiller.

 

Det er en jeg lastet ned fra en bruker på dette forumet. Så uploadet den automatisk. Bare blås i den :)

 

Og da sletta jeg den fra serveren så det ikke blir noe rot ;)

 

Får ta en titt på den når jeg ikke halvsover etter en travel dag. laugh.gif

 

Edit: Takk for at du slettet den. :thumbup:

 

Flott, tenkte faktisk jeg skulle spørre deg om du hadde giddi og sett igjennom den og gitt meg noen tips :) Men bare så du er advart...den varer lenge...ganske lenge...(typ nesten en time :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...