Gå til innhold

Vil nokon ha Augustfest 2010?


Augustfest 2010  

27 stemmer

  1. 1. Kjem du til å delta på ein evt. Augustfest?

    • Ja
      7
    • Nei
      5
    • Kanskje
      15
  2. 2. Vil du ha valfritt tema?

    • Ja
      15
    • Nei
      9


Anbefalte innlegg

Eg vurdere å setta i gang ein Augustfest, men fyrst lurte eg på om nokon er interessert i dette. Om du ikkje vil vere med er det fint om du legg ved ein liten forklaring(travelt, ikkje lyst, dårlig tema etc.) Tema blir mest synleg "Tilbake til kvardagen", eller noko liknande.

 

 

Håpe på mykje folk, eller iallefall ein del. :)

 

Edit: Kanskje er lagt til som alternativ.

 

Edit2: Lagt til nytt spørsmål: Vil du ha valfritt tema?

Endret av Eksistensiel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Får slenge meg på, men blir vel som pingle denne gangen, så får jeg heller prøve å overgå forventningene. :p Kan man ikke bare velge tema selv, slik som i de andre festene?

Lenke til kommentar

Får slenge meg på, men blir vel som pingle denne gangen, så får jeg heller prøve å overgå forventningene. :p Kan man ikke bare velge tema selv, slik som i de andre festene?

Hmm, det er og ein muligheit. Urutinert av meg dette her - eingong må vera den fyrste.

 

Lagt til spørsmål ang. dette i avstemminga.

Lenke til kommentar

Har ikke helt skjønt (eller brydd meg om) greia med "tema" for festene (ut over Oktoberfesten).

 

Jeg møtte kreativt sett veggen under Augustfesten i fjor, og fant ikke tilbake inspirasjonen før ute i november. Det er faren med for mange fester, og presumptivt litt av grunnen til at Tom holder litt tilbake(?) med å arrangere. Folk blir slitne av en hel måned hvor man "må" prestere hver dag.

 

Når det er sagt, så er jeg nok game for en Augustfest i år. Har en komplett fest mer eller mindre planlagt, og den passer ikke til oktober så jeg var forberedt på å vente med den til april... :roll: Temaet er ikke, og bli ikke, ferierelatert, tilbake til hverdagen, eller noe annet enn det jeg selv vil ha (so screw you guys, I'm going home!). ;)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Tanken min bak temaene til de andre festene (dvs. ikke oktoberfesten) har vært mest for skape en ramme.

 

Det er riktig at jeg ikke har tenkt å arrangere fest i august, da jeg ikke vet om jeg orker å delta selv. Og som arrangør, så forplikter det litt ;)

 

Men samtidig så vet jeg at disse festene er populære så da er det fint om andre kan overta staffetpinnen innimellom.

Lenke til kommentar

Eg vurdere å setta i gang ein Augustfest, men fyrst lurte eg på om nokon er interessert i dette. Om du ikkje vil vere med er det fint om du legg ved ein liten forklaring(travelt, ikkje lyst, dårlig tema etc.) Tema blir mest synleg "Tilbake til kvardagen", eller noko liknande.

 

 

Håpe på mykje folk, eller iallefall ein del. :)

 

Edit: Kanskje er lagt til som alternativ.

 

Edit2: Lagt til nytt spørsmål: Vil du ha valfritt tema?

 

Spørsmålet blir vell om hvor ;) Har veldig lyst å komme, men er det for langt ser jeg ikke vitsen i å komme siden jeg kan lage fester her selv :)

Lenke til kommentar

Eyn: Ser ut til at dette er din første fest.

En fotofest går ut på og ta bilder til et gitt tema, etter 30-31 dager sitter du igjen med et par bilder. Finnes deltagernivåer så alle brukere har ikke like mange bilder. Hele poenget egentlig med en fest er at man skal ut og ta bilder og lære seg og kjenne kamera samt å lære mer om foto underveis.

Personlig hadde jeg min fotografiskehøydare under oktoberfesten i fjor, aldri lært så mye på så kort tid! :)

 

Så. Augustfest, fest er rett og slett bare et begrep vi bruker her siden det er en fotografisk fest.

Du kan ta en titt i Junifest-tråden her, da får du kanskje et enda større inntrykk av hva jeg mener.

 

Natrich :)

 

Edit: La til link

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Jeg blir helt sikkert med på en augustfest så sant det ikke er et tema som gjør det umulig for meg. Jeg er enig med Anew over her, pålagt tema kan av og til være litt for begrensende. For min del kommer jeg til å ha nedsatt beveglighet i hele august (dvs foten i gips), så hvis det blir et pålagt tema kan det fort bli en hemsko for meg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjennomført noe fotoprosjekt på lenge, så en fest kunne vært artig. Men, en måned er laaaang. Og lengst er den dersom temaet er for snevert tematisk. Hva med en (serie) ukesfest(er)?

4 uker, 4 temaer? :D

Det hadde vært artig!

4 uker 4 temaer - det var februarfesten i fjor det! Ikke så dumt, men like utmattende som med ett tema hele veien. Så, hvis man modifiserer det til en serie med 4 ukesfester, der man kan delta og klare en og en etter eget ønske og lykkes eller feile kun en og en, i stedet for å lykkes eller feile hele måneden, så tror jeg det hadde vært bra.

Lenke til kommentar

4 uker 4 temaer - det var februarfesten i fjor det! Ikke så dumt, men like utmattende som med ett tema hele veien. Så, hvis man modifiserer det til en serie med 4 ukesfester, der man kan delta og klare en og en etter eget ønske og lykkes eller feile kun en og en, i stedet for å lykkes eller feile hele måneden, så tror jeg det hadde vært bra.

Det er en mulighet.

 

Jeg leker også med tanken 4 motiver - 4 objektiver.

Lenke til kommentar

Jeg leker også med tanken 4 motiver - 4 objektiver.

Ja, det er en god idé. *sjekker om jeg har fire* -jepp, det kan gå! :D

 

Det kan jo fort bli artig nok, og enkelt nok, til at jeg blir med.

 

Det minner meg om at jeg konkluderte under februarfesten at begrensninger i oppgaven er viktig, men begrensningen bør ikke være for konkret på tema. For meg, altså - sikkert anderledes for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...