Gå til innhold

Star Wars Galaxies bilder ! :)


Anbefalte innlegg

LOL. Du må seriøst sjekke synet ditt altså. :)

 

blabla, blabla..

 

jada, jada. snedige detaljer.. men de ingame-bildene så ganske dølle ut. menmen, kjører du med detaljene på 50%, så kan man vel ikke forvente noe annet enn litt middelmådige bilder.

 

AO sin grafikk er nå 3 år gammal.. Den bruker null av dagens teknologi..

Du ser aldri busker som veiver i vinden i AO.. eller vann som ser EKTE ut.. eller strender som du har virkelig LYST til å bade i...

 

nei, men det ser man ikke på de bildene, gjør man vel?

 

Sorry ass... Men "AO slår SWG grafikkmessig" skjønner jeg NULL av! :)

 

det betyr : jeg foretrekker grafikken i AO fremfor grafikken i de bildene du har lagt ut. men så har jeg en liten anelse om at du er litt partisk i denne saken. :)

 

men, slapp av.. jeg skal kjøpe galaxies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL. Du må seriøst sjekke synet ditt altså. :)

 

blabla, blabla..

 

jada, jada. snedige detaljer.. men de ingame-bildene så ganske dølle ut. menmen, kjører du med detaljene på 50%, så kan man vel ikke forvente noe annet enn litt middelmådige bilder.

 

AO sin grafikk er nå 3 år gammal.. Den bruker null av dagens teknologi..

Du ser aldri busker som veiver i vinden i AO.. eller vann som ser EKTE ut.. eller strender som du har virkelig LYST til å bade i...

 

nei, men det ser man ikke på de bildene, gjør man vel?

 

Sorry ass... Men "AO slår SWG grafikkmessig" skjønner jeg NULL av! :)

 

det betyr : jeg foretrekker grafikken i AO fremfor grafikken i de bildene du har lagt ut. men så har jeg en liten anelse om at du er litt partisk i denne saken. :)

 

men, slapp av.. jeg skal kjøpe galaxies.

 

Sjekk bildene som kommer i en artikkel om SWG her på gamer.no .. Hvis de bildene jeg la ut var sååå dårlige. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke spille SWG etter de stenger beta kontoene. Spillet er bare Evercrack med makeup.

 

Kanskje jeg tar en titt på den når den første expansion (Space) kommer ut, men intill da ser jeg ingen grunn til å bruke penger på det. Alt man gjør er ente å sitte på rævi og crafte ting, eller så løper man rundt og dreper alt i sikte og får bank av ewoks.

 

Øystein

Beta3 tester.

Lenke til kommentar
spørsmålet er vel: hvor mange er det som "digger" swg, barefordi de "må" like alt som har med Starwars å gjøre?`tror selv det er mange der ute...(ps, det har ikke vært et BRA SW spill siden Tie-Fighter på CD-rom)

 

Buhuuuu!! Hvordan kan du si slik!?

 

Jedi Knight lever opp til mine mål, kanskje bare

du som har for høy standard?

Lenke til kommentar

Ble litt lei meg da jeg leste innholdet i den linken på første side.

 

Men det jeg lurer på hvordan er slossingen i SWG? som AO for det mener jeg at gjorde AO kjedelig. er det turbasert? gjør figurern din alt selv så du trykker bare angrip og ser på kampen? eller er det mer Planetside aktig?

 

hvor stort er utvalget av våpen? kun det orginale fra starwars?

kan man ikke ha kjøretøy? tror jeg leste et eller annet sted at de droppet det og at man kunne bli ond jedi.

 

er Naturen ensformig? er det landemerker slik som fosser og slikt som du kan huske når du går rundt?`

Er byene gigantiske og tomme slik som i AO? eller er byene Små og mer koselige og livaktig? Er bygningene bare kopiert og plasert rundt omkring i byen?

 

ting som kommer til å spille inn om jeg skal kjøpe det eller ei vurderer Planetside men jeg har en liten

Lenke til kommentar
Post.....

 

 

Siden jeg er med i beta'en så ska jeg prøve å svare så godt jeg kan på spørsmåla dine. :)

 

Men det jeg lurer på hvordan er slossingen i SWG? som AO for det mener jeg at gjorde AO kjedelig. er det turbasert? gjør figurern din alt selv så du trykker bare angrip og ser på kampen? eller er det mer  Planetside aktig?

 

Ganske så annerledes fra AO. Mer som en FPS... Man kan løpe rundt så mye man vil.. Velge spesial-angrep.. får bedre aim av å ligge ned/sitte på huk.. etc.

 

Et eks:

Finner et bytte.. går 64 meter fra dyret.. Setter seg på huk.. /aim .. /attack .. (egne knapper for disse selvfølgelig) .. så et par /bodyshot .. og når mob'en nærmer seg så reiser du deg opp.. løper vekk.. mens du snur deg tebake og skyter...

 

hvor stort er utvalget av våpen? kun det orginale fra starwars?  

kan man ikke ha kjøretøy? tror jeg leste et eller annet sted at de droppet det og at man kunne bli ond jedi.

 

Mange slags våpen. Mange slags pistoler, carbine-våpen, og rifler. Rocketlauncher. Granater..

Man kan lage egne våpen hvis man velger det.. Og ved å gjøre visse ting kan du gjøre våpenet BEDRE enn det "originale" ..

 

Kjøretøy kommer så fort de klarer etter launch.. I en patch. Men først kommer spiller-byer. Så kjøretøy.

Ond Jedi er heller ikke blitt lagt til ennå.. Men det gjør ikkeno, siden det (ifølge SOE) tar ca 3 mnd (håper de) før noen blir Force Sensitive i det hele tatt..

 

er Naturen ensformig? er det landemerker slik som fosser og slikt som du kan huske når du går rundt?`

Er byene gigantiske og tomme slik som i AO? eller er byene Små og mer koselige og livaktig? Er bygningene bare kopiert og plasert rundt omkring i byen?

 

Naturen er veldig forskjellig fra planet til planet. Tatooine = Masse sand og i det hele tatt veldig tørt..varmt.. Naboo = Grønt.. Skoger.. Grass..

Corellia = Strender..Busker..Høye fjell..

Lok (?) = Farlig planet (mobs).. steiner..mørke skyer..i det hele tatt veldig mørkt.. Skummelt..

 

Ja, seff er det masse landemerker rundt omkring. Masse fosser.. spesielle steder.. (som Emperors Retreat m/ Vader og kompani.. Eller Rebel Hideout med Leia & Co..)

Du kan også lage egne waypoints på kartet, med eget navn og slikt. Sånn at du kan notere deg hva som er hvor til neste gang du er i nærheten.

 

Noen byer er gigantiske. Som f.eks. Theed, som er hovedstaden på Naboo, og flommer over av rikdom og alt slikt tjas.

Andre byer er mindre men mer spesielle.. Som Anchorhead på Corellia.

 

De mest populære byene på planeter som Tatooine, Naboo og Corellia er alltid stappfull av folk. Mens noen byer på mindre populære planeter som f.eks. Rori kan være litt mindre folksomme..

Man kan uansett ikke sammenlignee SWG med AO. Sist jeg var på Rubi-Ka, for 6 mnd siden, så var det veldig få folk man så ute i villmarka.. Mens man aldri fikk følelsen av at byene var FOLKSOMME.. SWG er helt annerledes. Thrust me. Og etter release kommer det enda fler. :)

 

Bygningene er forskjellige fra by til by og planet til planet. Naboo sine hus er helt forskjellige enn de på Corellia. Alle kjente (viktige) bygninger er i byene.. Som palasset i Theed.

 

 

Fler spørsmål? ;)

Lenke til kommentar
dere vet vell atdet koster å spille det cirka 100kr i måneden. Men skal ha det fordet. Vet dere ossen det er med servere på SWG er det en for USA og en for skandinavia eller en for hele verden??

 

LOL :lol:

Trokke EN server holder nei.

Man skal ha 20 servere klare ved release.. Hvis/når man trenger fler så startes de opp fortløpende.

 

Europeerne har blitt enige om at østkyst-serveren ECLIPSE skal være vår "offisielle" server.. Sånn at vi får folk å spelle med når vi er der på dagtid.. :)

Lenke til kommentar
spørsmålet er vel: hvor mange er det som "digger" swg, barefordi de "må" like alt som har med Starwars å gjøre?`tror selv det er mange der ute...(ps, det har ikke vært et BRA SW spill siden Tie-Fighter på CD-rom)

 

jeg håper det er gode, gamle tie fighter med goraoud-shading du snakker om nå, ikke den re-releasen. og med unntak av dark forces og jk1/2, så er jeg ganske enig.

Lenke til kommentar

hvilken re-release?

 

jeg mener den gode gamle, "da CD-ROM var 1x/2x speed" versjonen!

 

btw, x-wing (første) var også BRA!

 

mente du X-Wing VS TIE Fighter?

 

eller X-wing Alliance?

 

ok da, dark forces/jk var bra :) men ellers...sheesh ok, Rebbel Assault var gøy da det kom :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Leser en god del innlegg om at graffiken i SWG er så utrolg bra.. :o :o Det kan jeg godt være enig i..men er det det eneste dere ser på??? tenker dere ikke på gameplay?? Eller skal dere som synest graffiken er så utrolig bra, kjøpe spillet bare for å se på et tree eller et hus som har god graffik?

 

har beta testa SWG og eg må si det er no tull... de har fjernet mange ting som de sa de skulle ta med og hvor teit er det å ikke kunne hoppe..(du kan men det er en (EMOTE)

 

Når jeg skal ha et spill ser eg for det meste på gameplayen.. Suger spillet med gameplay men HAR en sinnsjuk grafikk kjøper jeg det aldri..Har det god gameplay og ikke så god grafikk blir det kjøpt... Tenk f.eks på Unreal2 god grafikk, men kjedelig gameplay(et dårlig spill) Unreal Tournament middels grafikk, men god gameplay(BRA spill)

 

Men alle har forksjellige meninger om en ting.

Mitt råd

Ikke kjøp SWG med enn gang, vent f.eks et år eller spill et anna spill. og les det som står her: http://www5.playnet.com/bv/wwiiolhq/dg_mes...rent_id=2836434 som Moxin skriver stemmer på det meste av det han skriver.

Lenke til kommentar
og jeg som syntes at DAOC var reppetitivt...der var det iallefall Realm vs realm å se opp till (jeg gadd ikke mere enn den første måneden) ;)

 

men jeg har alltid sagt at SWG ikke kom til å bli noe særlig...venter heller på WoW

 

SWG lever på navnet, that's all...too bad egentlig...for det kunne blitt bra!

 

 

helt enig spillte betan 4-5 uker ikke vert det etter min mening

navnet som selger så jeg har en følse et det vil ligge høyt på salgs listene en stund men når folk finner ut hvor kjedlig det er stikker dem nok

Lenke til kommentar
Ja..

Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill?

Tenker med frakt, gebyr og alt det...

 

Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok :D

 

Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)

 

Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på..

 

..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! :)

 

 

Hmm bestilte derfra selv..

menneh, hvor står dette med forhånds bestilling greiene?

Lenke til kommentar
Ja..

Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill?

Tenker med frakt, gebyr og alt det...

 

Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok :D

 

Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)

 

Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på..

 

..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! :)

 

 

Hmm bestilte derfra selv..

menneh, hvor står dette med forhånds bestilling greiene?

 

Hvilke "greier"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...