Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg ha innflyttingsfest?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har flyttet til en nytt sted og flere av mine venner spør om jeg ikke skal ha noen form for innflyttningsfest. Sant å si er jeg lite keen på det selv. Er ikke komfortabel med å ha fest hjemme hos meg, bekymrer meg hele tiden for at ting skal bli sølt på, skitne og ødelagt, og må liksom passe på hele tiden, så vil jeg ikke lage noe bråk når jeg nettopp har leid. Har ikke noe i mot å ha folk på besøk, men noen typisk fest kvier jeg meg for. Men burde jeg alikevel finne på noe for ikke å liksom virke uinterresert eller lite imøtekommende? Hva tenker dere om det? Holder dere innflyttingsfester når dere bosetter dere et nytt sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør arrangere fest likevel. Ellers blir du nok sett på som ein kjedeleg kujon!...

 

 

Nei serri svein gerri, har du ikkje lyst til å halde innflyttningsfest, så skal du sjølvsagt heller ikkje gjere det heller. Kva du gjer ut av det får vere opp til deg.

Endret av toysekopp
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal du ha innflytningsfest.

 

1. Først og fremst få vekk alle tepper og duker, det er et helvete å få vekk flekker fra

 

2. Dropp snacks som potetgull og ostepop, blir bare gris.

 

3. Sett bort alt av store vaser, lysestaker og andre objekter som har lett for å falle

 

4. Sett en søplebøtte ved siden av bordet dere drikker, så blir det mindre å rydde opp etter dere er ferdig.

 

Sikkert flere ting du kan gjøre også, men det var dette jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...