Gå til innhold

musikk fra barndommen


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Michael Jackson, cd

 

Boney M, vinyl..slibrige pappcover :roll:

 

Bon Jovi, cd

 

Jannicke!!, kassett ikke si det bare var jeg som hørte på jannicke! :oops:

 

diverse vinylplater med barneeventyr og sånn.. går inn under musikk det, for jeg hørte mye og de sang masse :yes:

 

dette er sikkert frem til jeg var ehm.. 10? eller no.. noe av det kan jeg fremdeles høre på..

 

en av vinylene hørte jeg på for ikke så lenge siden.. still rocks2k! :woot:

 

edit: omg! glemte no VIKTIG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Michael Jackson, cd

 

Boney M, vinyl..slibrige pappcover :roll:  

 

Bon Jovi, cd

 

Jannicke!!, kassett ikke si det bare var jeg som hørte på jannicke!  :oops:  

 

diverse vinylplater med barneeventyr og sånn.. går inn under musikk det, for jeg hørte mye og de sang masse :yes:  

 

dette er sikkert frem til jeg var ehm.. 10? eller no.. noe av det kan jeg fremdeles høre på..

 

en av vinylene hørte jeg på for ikke så lenge siden.. still rocks2k!  :woot:

 

edit: omg! glemte no VIKTIG!

 

Skal gå god for det meste der, men jannicke...Skynd deg å editere før noen ser det :D

Lenke til kommentar

:lol: neinei! det er jo fakta! erke såå flau over barndommen min.. jeg hørte på Jannicke!!

 

"åh! mikke kan du ikke skjønne hva jeg vil!? .... se på meg mikkeeeeee!!! jeg vil ha deg mikke. åh mikke!" osv :woot: lololol!! det var tider.. festlige sanger jah! sherrif sangen rocka og!

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  

 

aha!! det er der fasinasjonen for pr0n kommer fra... og jeg som trodde det var fordi jeg leste pappa sine manneblader i smug på rommet, og lekte at ken og barbie gjore ting de ikke egentlig kunne gjøre..  :roll:

 

:lol: Fikk du aldri mamma og pappa til å spesial bestille

et eksemplar til deg.

Lenke til kommentar

:lol:   Fikk du aldri mamma og pappa til å spesial bestille

et eksemplar til deg.

 

hahaha! nei! jeg ble etterhvert stor nok til å utforske på egen hånd.. etterhvert..eller.. etter observasjoner fant jeg ut at erotisk film på Filmnet ikke betydde at den var filma på Hawaii med hulahula skjørt og palmer.. alså ikke eksotisk :roll:

Lenke til kommentar

:lol:   Fikk du aldri mamma og pappa til å spesial bestille

et eksemplar til deg.

 

hahaha! nei! jeg ble etterhvert stor nok til å utforske på egen hånd.. etterhvert..eller.. etter observasjoner fant jeg ut at erotisk film på Filmnet ikke betydde at den var filma på Hawaii med hulahula skjørt og palmer.. alså ikke eksotisk :roll:

 

Er det utforske med egen hånd vi snakker om her eller ? :lol:

Lenke til kommentar

:lol:   Fikk du aldri mamma og pappa til å spesial bestille

et eksemplar til deg.

 

hahaha! nei! jeg ble etterhvert stor nok til å utforske på egen hånd.. etterhvert..eller.. etter observasjoner fant jeg ut at erotisk film på Filmnet ikke betydde at den var filma på Hawaii med hulahula skjørt og palmer.. alså ikke eksotisk :roll:

 

Er det utforske med egen hånd vi snakker om her eller ? :lol:

 

øy! neineinei!!! ikke MED men PÅ.. =P

Lenke til kommentar
Scatman John :woot:

 

jeg regner med folk etterhvert har fått øynene opp for hva 'scat' egentlig er..?

 

altså, det var VELDIG ironisk ment... ingen hører vel på Scatman seriøst... og hva mener du scat egentlig er? noe slags jazz-greier? Har liksom ikke så peiling på scat ;) går lkksom i andre sjangre her :smile:

Lenke til kommentar
Scatman John :woot:

 

jeg regner med folk etterhvert har fått øynene opp for hva 'scat' egentlig er..?

 

altså, det var VELDIG ironisk ment... ingen hører vel på Scatman seriøst... og hva mener du scat egentlig er? noe slags jazz-greier? Har liksom ikke så peiling på scat ;) går lkksom i andre sjangre her :smile:

 

Scat er at... hmm... for eksempel hvis man plutselig forveksler et toalett med en munn... Prøv Google. :D

Lenke til kommentar

- Reset - Blue

- Og den der Macarena sangen når alle vrikker på ræva osv

- Husker en ting, hvis du har Absolute Music 17.. Spor 1-4 på den var satans populære, husker vi tok "repeter" på alle de i sjuendeklasse.. hehe :lol:

- Offspring

- Blue dabadedabada

- Blues Brothers

- Sputnick

- DDE - ÅÅÅ DE GÅLIKA NO! den kasetten, å, den må ha blitt slitt av all spolingen.. :D

- Alla ko velkaakka dio maka rena. åååååå makarena *vrikke på ræva*

:roll:

 

:woot:

seff sånn som Toybox (toyboys eller noe)

backstreet boys

a1

spice girls

og alle de der som jeg husker alle var keen på i 5-6 klasse.. *danse, være tøff*

 

hehe :D

 

:D:D:D:D:D....jada :roll:

 

merkelig nok hører jeg bare på Black metal og death metal nå.. eller, fellesbetegnelsen "heavy metal".. jjajaja.. er det mulig sier mange..

 

JEG AVSKYR TRANCE! blæ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...