Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig gode nyheter. I SC1 laget vi guild og møttes ofte i egen channel. Inviterte folk vi møtte og likte og brukte sikkert like mye tid der som på spilling. Den sosiale delen av spillet vil bli mye mye bedre med channels.

Skrevet

Jeg ser på SC2 turneringen på BlizzCon nå - elsker kommentatorteamet. Mye bedre en Jason Crap Lee stepin i GSL. Jeg har seriøst aldri vært borti en dårligere kommentator. Stating the obvious 24/7, gjentar de andre og prater kjeften full hele tiden. GUD så irriterende fyr. Venter til mandag med å se mer.

Anyways, jeg liker deltakerene i BlizzCon-turneringen, men jeg finner ikke resultatlistene over de tidligere kampene noe sted. Noen som vet hvor de er å finne?

Skrevet

Jepp. De er jo live akuratt nå også :) HuK klar om 5 minutter! GLEDER MEG. HuK er en av mine favorittspillere, og at han ikke er med i GSL var en nedtur. En glede å kunne se han i blizzcon nå.

Skrevet

Det er to store turneringer som skjer nå.

BlizzCon-turneringen er en turnering som er en del av blizzard sitt arrangement BlizzCon. Det er 2 dager med masse moro, show, info, sneakpeakes osv. BlizzCon er det det er snakk om over her.

GomTV er hosten av GSL. Global Starcraft League. En turnering som arrangeres ca 1 gang pr mnd (mulig jeg tar feil her). Enorme pengepremier, og det er egentlig Starcraft sin elitisttournament.

GSL holder også på nå, og for å se GSL må du kjøpe bruker på gomtv.net. For å kjøpe blizzcon billett, må du innom blizzcon.com.

Skrevet

Æsj er det noen andre som har lagget noe inn i granskauen i sc2 siden i går? Er ingenting galt med internetten eller traceroutes men lagger som en idiot. Tapt fem kamper på rad nå fordi scouting proben min har daua siden den bruker fem sekund på å bevege seg etter jeg har gitt den en ordre :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...