Gå til innhold

Bil simulator lignende Flight Simulator, noen tips?


Anbefalte innlegg

Heisann. Man ser jo alle disse flight simulator osv., men så lurte jeg ang. noe lignende

"car simulator".

 

Ser for meg noe greit ratt med girspak,shift,gasspedal og bremspedal.

 

Er dette godt mulig for en billig penge? Kan også være til Playstation 2. (Vet dette går i feil forum da, men.)

 

Føler jeg er så lei av å bare kjøre bonn driten med automatgir eller bare trykke på firkant osv.. Følte jeg hadde veldig lyst på noe litt mer skikkelig. :thumbup:

 

Hjelp er alltid satt pris på. :!:

 

- Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen brøt med treordsregelen og var noe lite forklarende, den er derfor endret. Ønsker du en annen emnetittel enn den jeg lagde, er det bare å sende meg en PM, så fikser vi det.

 

Kommentarer på veiledning taes som vanlig på PM, og ikke i tråden :)

 

Så til problemstillingen din:

 

 

Ønsker du å kjøre i trafikken eller på bane?

 

German Truck Simulator og Test Drive Unlimited er vel nærmeste du kommer Microsoft Flight Simulator. Førstnevnte går ut på å kjøre trailer. Du kjører fritt rundt på landeveier og motorveier i Tyskland, områdene er forminsket slik at du ikke bruker dager på å komme deg fra A til B. Ønsker du å teste spillet, kan det lastes ned og spilles i en time før du må betale. Sjekk hjemmesiden deres for mer info.

 

 

I sistnevnte spill kjører du "vanlige" biler (som i sportsbiler og kjøretøy det oser luksus av, men ikke trucks) rundt på Hawai (samt Ibiza i toeren, som er ventet om noen måneder) og deltar i race og lignende.

 

Av spill der du kjører på bane, er Gran Turismo, (Playstation) NFS: Shift, (multiplattform) Colin McRae: Dirt (multiplattform) og RACE (PC) å anbefale. Har du Xbox burde du ta en titt på Forza spillene, de er strålende!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Takk for alle svar. :thumbup:

 

Hmm.. Tenker det ikke er alt for farlig hvor likt det er flight simulator. Tenker egentlig mest på at jeg vil ha ratt med det normale i en bil som shift, brems, gass, ratt osv ;) Ikke noe særlig mer ^^ Vil ikke at det skal koste noe mye.

 

Og ang. trafikk eller kjøre på bane... Jeg liker som regel spill som Need for speed... Hvor du kjører rundt i trafikken for å finne race. Slik at du får en variert kjørestil så du ikke blir lei. :D

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...