Gå til innhold

Hvorfor i F*** er de så respektløse og unyttige på vpv telefonen?


Anbefalte innlegg

idiotisk, for jeg ville jo inn på luftforsvaret! Det er jo dit jeg vil!!

 

Jeg hadde 9ere på alt untatt teorien... Husker ikke helt hva det ble, men det var over gjenomsnittet.

Tror det kommer litt ann på hvem du snakker med, ringte også på mandagen, og da var det en fyr som mente på at det kun var sambandsbataljonen det var ledig i, så ringte jeg på tirsdag og da var det både luftforsvaret og sjøforsvaret jeg kunne velge mellom ;) Prøv å ring tidlig i morgen og spør :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det virker ikke slik. Gjennomsnittet var vel på 6 ellernoe. Sånn som jeg har forstått det ser de vel mest på de fysikale kravene. Om du har noen allergier eller plager med kroppen som gjør at du får noen problemer hvis du skal inni militæret. Da får jo forsvaret et problem på nakken vettu. Men, vetikke jeg. Skal ringe med en gang jeg står opp imorgen å kjefte så det får øresus i mange år fremover!!!! :new_woot:

 

Ja, jeg snakka med ei dame jeg. Hu var bare sur og grinete og sa at det ikke gikk ann å ta inn folk etter hovedinntaket, og at neste ledige var høsten 2011. SJANSN.

Lenke til kommentar

Jeg ringte de idag.. Det eneste de sa at det ikke var noe som helst ledig, og at sjansen var lik null å komme inn. Men jeg kunne gjerne sende en skriftlig søknad for å få vurdert førstegangstjenesten til neste år. Men det gidder jeg ikke.. Jeg gir opp dritten.

 

Jess, jeg spurte spesielt om luftforsvaret, og siktet da på enten sanitet, luftvern eller vakt og sikring, men sa at alle andre som var ledig også kunne være aktuelt. Men neida. Nada plass.

Lenke til kommentar

Selv ringte jeg hver dag. Fikk beskjed om å ringe om en uke, jeg ringte neste dag. Jeg ringte og ringte, helt til det gikk opp for dem at "hei, han her vil faktisk inn i grønt et år" . Jeg fikk plass akkurat der jeg ville være, i LVAbn på Ørland. Det har vært et utrolig bra år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...