N1ko Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Sjekk ut STALKER serien +1 Stalker: Shadow of Chernobyl er konge, spessielt med mods, si ifra hvis du er intrisert så kan jeg linke deg noen. Stalker: Clear sky er ikke noe spess, men Stalker: Call of Pripyat er ganske awesome. Men sånn som vikingkylling sier, husk å patche de før du begynner å spille, kan være ganske buggy til tider Men eller vil jeg på det sterkeste anbefale Mass Effect 2 da dette er vel en av de beste spillene jeg har spillt, flott historie, mange valg osv. Mass Effect 1 skal også være timelig bra, men det har jeg ikke personlig prøvd. Assassins Creed 2 har en veldig dyp historie og er deffinitivt er kult spill. STALKER Complete 2009 ftw. Snart kommer vel 2010/12 også. IKKE lurt å spille Mass Effect 2 først, heller Eneren, så importe save da du begynner på toern. Skal selv, EN gang, spille igjennom eneren. Men har spilt starten (citadel) 4-5 ganger, og er drit lei. Men, vil ta alle valg selv. Og vil at hun .. hva enn hun heter skal være i live i toern. Hva er det? Vet jeg kan google, men fikk bare opp at det var en mod, men hvordan er den?
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Sjekk ut STALKER serien +1 Stalker: Shadow of Chernobyl er konge, spessielt med mods, si ifra hvis du er intrisert så kan jeg linke deg noen. Stalker: Clear sky er ikke noe spess, men Stalker: Call of Pripyat er ganske awesome. Men sånn som vikingkylling sier, husk å patche de før du begynner å spille, kan være ganske buggy til tider Men eller vil jeg på det sterkeste anbefale Mass Effect 2 da dette er vel en av de beste spillene jeg har spillt, flott historie, mange valg osv. Mass Effect 1 skal også være timelig bra, men det har jeg ikke personlig prøvd. Assassins Creed 2 har en veldig dyp historie og er deffinitivt er kult spill. STALKER Complete 2009 ftw. Snart kommer vel 2010/12 også. IKKE lurt å spille Mass Effect 2 først, heller Eneren, så importe save da du begynner på toern. Skal selv, EN gang, spille igjennom eneren. Men har spilt starten (citadel) 4-5 ganger, og er drit lei. Men, vil ta alle valg selv. Og vil at hun .. hva enn hun heter skal være i live i toern. Hva er det? Vet jeg kan google, men fikk bare opp at det var en mod, men hvordan er den? Den endrer så å si alt med spillet. http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009/news/stalker-complete-2009-release
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Og Doom, selvsagt. Alle tre er svært bra, men det første har en sjarm de to andre mangler. Ultimate Doom er den beste utgaven, IMO (1 og 2 pluss en ekstra episode til 2'ern)
vikingkylling Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Ultimate er den største utgaven, men ikke den beste. Det er bare en samling med Doom 1 og 2, pluss en ny episode. Doom 2 trakk for mye ned for meg, og vil man ha en ny episode er det drøssevis gratis episoder fra fans som er langt bedre.
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Doom 1 er best, Doom 2 er nest best, og en ekstra episode til Doom 2 er helt fint for min del. Jeg holder på at Ultimate Doom er den "Ultimate" utgaven av Doom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå