Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så først denne tråden nå, jeg kjører ett HD 6870 GPU og får bare en skjerm til å fungere.

Oppsettet mitt er som følger Asus HD 6870 DirectCU -> 2x DVI til VGA -> 2x Philips 231E.

Skrevet (endret)

Noen som har tips om noen bra luftkjølere til 6970 og som kan brukes i et crossfire oppsett ?

vet at det er nevnt tidligere i tråden men må innrømme at jeg rett og slett ikke orker å lete :blush:

edit: Fant en mulig kandidat, ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME PLUS II. Men denne er ganske "høy" (50mm) og det kan vel bli litt trangt i crossfire.. noen som vet om alternativer?

Endret av Kent -amdme-
Skrevet

Så først denne tråden nå, jeg kjører ett HD 6870 GPU og får bare en skjerm til å fungere.

Oppsettet mitt er som følger Asus HD 6870 DirectCU -> 2x DVI til VGA -> 2x Philips 231E.

Prøv og høyreklikk på skrivebord, velg screen resolution og så trykker du på detect knappen.

Skrevet

Ingen som har eller har erfaring med aftermarket kjølere til 6970 i crossfire oppsett?? :hmm:

Problemet som oftest er at kjølerne blir for tykke når de skal yte bedre enn stockkjølerne.

Så jeg tror vannkjøling er beste alternativet fo deg.

Skrevet (endret)

Er så mange varianter av 6970 og jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe?

Har sett at Asus sin er veldig god på kjøling men på et punkt blir man lei av å lese tester :D

Ville vært supert med noen råd osv :)

Har et Radeon HD 5770 akkurat nå, ville de to kortene funket i crossfire? har lite peiling på slikt :p

Endret av Lyngaas
Skrevet

Er det noen av 6xxx kortene eller bedre som takler flere skjermer uten sli eller crossfire?

6870 gjør tydeligvis ikke det...

Hvor mange skjermer er det du har tenkt på ??

Kortet du har støtter opp til 3 skjermer.

Iexo.

Skrevet

Iexo, det gjør tydeligvis ikke det, jeg skal kjøre 2 skjermer (2stk vga->DVI) og 1 HDMI (ikke så kritisk skjerm).

Prøvd å endre på innstillinger men den finner faen meg ikke skjerm nummer 2!

Skrevet (endret)

det er fordi den måten der går ikke, du må bruke to "standar koblinger"(dvi/hdmi) og en displayport for å få tre skjermer. :thumbup:

edit: bilde jeg lagde for en stund siden som viser hva jeg mener:

933635.jpeg

Endret av Balli
Skrevet

Du skal også kunne kjøre 3 skjermen på 1 displayport også. Men uansett, du kan ikke bruke VGA tilkobling å få bilde på mer enn 1 skjerm. Du må over til DVI, HDMI eller Displayport :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...