Gå til innhold

Den ultimate fotosekk/bag


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få en del fotoutstyr nå og ønsker derfor å oppgradere fra kamerabag som bare har plass til et kamera med en linse på. Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som kan anbefale noe som er bra.

 

Mine krav er som følger:

 

  1. Den skal romme dette utstyret:
    • Tamron 18-270mm
    • Nikon 50mm
    • Sigma 24-70mm
    • Nikon D90
    • 15" Mac
    • Diverse ladere, batteri og minnekort + litt annet småplukk

[*]Pris er ikke så veldig viktig, men ikke så altfor dyr

[*]Den skal helst være romslig, men jeg vil heller ikke gå rundt med en diger klump på ryggen

 

Så finnes det noe der ute som møter kravene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg regna med det. Hadde ikke forventet en sekk som komprimerte macen min. Det hadde nesten vært for godt til å være sant.

 

Men den LowePro Fastback 250 så helt glimrende ut. Helt perfekt til mitt bruk. Muligheten til å ta ut kameraet fra siden av sekken var helt perfekt til mitt bruk, da jeg ikke er så fan av å legge sekken på et flatt underlag og åpne hele greia for å få ut ting.

Lenke til kommentar

Men den LowePro Fastback 250 så helt glimrende ut. Helt perfekt til mitt bruk. Muligheten til å ta ut kameraet fra siden av sekken var helt perfekt til mitt bruk, da jeg ikke er så fan av å legge sekken på et flatt underlag og åpne hele greia for å få ut ting.

Det ante meg at den var interessant. Jeg har 200 utgaven (uten PC lomme) og den bruker jeg mye. Overlommen er nemlig stor nok til å ta en 10" netbook.

Lenke til kommentar

Regner med 200 utgaven er lik 250 utgaven ellers da. Hvordan er det med den øverste lommen? Er det bare et stort rom eller er den inndelt i flere små?

Ja det er mer eller mindre like.

 

Den øverste lommen er et stort rom med noen smårim langs veggen. En til mobilen, en med nett til diverse, et par til penner og et til f.eks. batterier. På Cambags siden så kan du se hvordan folk har pakket sekken.

Lenke til kommentar

Men den LowePro Fastback 250 så helt glimrende ut. Helt perfekt til mitt bruk. Muligheten til å ta ut kameraet fra siden av sekken var helt perfekt til mitt bruk, da jeg ikke er så fan av å legge sekken på et flatt underlag og åpne hele greia for å få ut ting.

Det ante meg at den var interessant. Jeg har 200 utgaven (uten PC lomme) og den bruker jeg mye. Overlommen er nemlig stor nok til å ta en 10" netbook.

 

Jeg og! :)

Lenke til kommentar

Jeg har også Fastpack 200.

 

Sideåpningen til kamerarommet er genial. Det generøse ekstrarommet på toppen til andre saker er også noe jeg setter pris på.

 

Fastpack 250 har like stort kamerarom. Den eneste forskjellen er PC-rom og at den kan festes rundt magen. Det vil ikke være noe problem å få plass til alt utstyret ditt. Dersom alle objektivene er under 13cm lange vil du få plass til 3 stk, samt kamera med et påmontert objektiv. I tillegg får du også plass til en blits.

 

Vær obs på at dersom du en gang i fremtiden kjøper deg et teleobjektiv som er lenger enn 13cm vil du fort få plassmangel i kamerarommet. Dette har jeg erfart etter å ha kjøpt en 70-200mm. Jeg kommer derfor til å kjøpe Fastpack 350 ganske snart.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...