Gå til innhold

Beste casemod noen gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenk på all den tiden det har gått til alt det der?

han må være vanvittig flink med air brushen! har aldri brukt en slik jeg hehehe..

 

jeg ble veldig imponert over det, og det fekk meg til å tenkte... jeg utsetter mitt eget prosjekt.. jeg har tenkt gjennom ALT sammen.. men nå gjelds d bare å få tak i delene, som de IKKE selger i europa.. må kanskje be noen venner kjøpe for meg i Kina, så sende til meg.. håper det ikke er noe SARS på varene, hehehe. :lol::lol::lol:

 

men jeg får bare se hvordan jeg gjør d da.. peace

Lenke til kommentar

Meget pent! :o

 

Men så er jo fyrn som har laget det helproff da ( http://www.thebestcasescenario.com/crimson.html ), så han stiller jo ikke akkurat i hobbyklassen, men heller i yrkesklassen. Det blir feil og sammenligne den modden med "våre" Man får heller nye synet, å se på det som en kuriositet.

 

La oss si man jobber som billakkerer, og tar kassa på jobb en dag, og lakker den med en finish av en annen verden. Klart folk blir imponert, men egentlig er jo ikke den lakkjobben bedre utført en det han gjør til daglig - eller bilen til mora di. Eneste forskjellen er at "underlaget" tilfeldigvis er en PC.

Personlig ville jeg blitt mer imponert hvis en fyr med Quick lakk fikk mye dårligere finish, men likevel litt bedre en gjennomsnittet. Skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...