Gå til innhold

3G på samsung spica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samsung spica, men hvordan får jeg brukt internett uten wi-fi?

Kunne noen satt opp en steg-for-steg guide der de viser meg hvordan?

Har abonnementet ter.kast 6 fra ludo, så surfer gratis for et visst beløp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant det. Jeg la inn de data jeg fant på Netcom sin hjemmeside og 3g-ikonet har nå dukket opp og det ser ut til den prøver å sende og motta data. Men jeg får bare "web page not avaible". Jeg har prøvd både med rene internettoppsett og mms-oppsett. kommer ikke på nett med noen av de.

Skrevet

Jeg la inn de data jeg fant på Netcom sin hjemmeside og 3g-ikonet har nå dukket opp og det ser ut til den prøver å sende og motta data.

Hvis jeg tar backup av APN med APN Backup & Restore, så får jeg disse linjene for NetCom:

<apn name="NetCom WAP" numeric="24202" mcc="242" mnc="02" apn="netcom" user="" server="" password="" proxy="10.254.254.10" port="8080" mmsproxy="" mmsport="" mmsprotocol="null" mmsc="" type="default" />
<apn name="NetCom MMS" numeric="24202" mcc="242" mnc="02" apn="mms.netcom.no" user="" server="" password="" proxy="" port="" mmsproxy="212.169.66.4" mmsport="8080" mmsprotocol="null" mmsc="http://mm" type="mms" />

Det er de innstillingene som min telefon ble levert med ut av esken. Jeg kan ikke teste selv, for jeg bruker bare Telenor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...