Gå til innhold

Får ikke aktivert internetten etter installasjon av Windows 7


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har installert windows 7 på den bærbare Fujitsu Siemens pcen min. Problemet mitt er at det ikke går an å bruke hurtigtasten til å aktivere det trådløse nettverke på pcen. Det har alltid vært FN+F1, men nå sjer det ingenting når jeg trykker på den. Noen som vet hvordan jeg kan aktivere internetten på en annen måte eller eventuelt fikse hurtigtasten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned denne til skrivebordet og pakk den ut:

 

http://webdownload.ts.fujitsu.com/download/FileDownload/fileDownload.aspx?SoftwareGUID=17BD3889-BAB3-4D85-AF7A-4A59BDCCDFCA&FileFolder=Downloadfiles&FileTypeExtension=ZIP&FileNameClient=FTS_LaunchManagerV149__1016052.ZIP&FileSize=2445825&From=VFRzZmJuR2ptZlVwQ3NwZHRmcyYn

 

Du må pakke den ut, så må du gå inn i mappen du pakket filene ut i. Så må du høyreklikke på Setup filen, gå inn på Egenskaper/Properties, så Compatibility, kryss av den første boksen og velg "Windows vista service pack 2" i menyen. Trykk OK, og så kan du innstalere den.

 

Edit: Skriveleifs

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar

det jeg gjorde når jeg lasta ned w7, jeg kobla pc'en til en router med en ethernet kabel, gikk på windows update, der lasta den ned alle driverne til nettverkskortet mitt, så hadde jeg Internett :new_woot:

 

Det har ingenting med selve nettverkskortet å gjøre, men det må jo selvfølgelig være innstalert riktig DET også.

Lenke til kommentar

det jeg gjorde når jeg lasta ned w7, jeg kobla pc'en til en router med en ethernet kabel, gikk på windows update, der lasta den ned alle driverne til nettverkskortet mitt, så hadde jeg Internett :new_woot:

 

Det har ingenting med selve nettverkskortet å gjøre, men det må jo selvfølgelig være innstalert riktig DET også.

Uansett så fikk jeg internett når jeg gjorde det :!:

Lenke til kommentar

det jeg gjorde når jeg lasta ned w7, jeg kobla pc'en til en router med en ethernet kabel, gikk på windows update, der lasta den ned alle driverne til nettverkskortet mitt, så hadde jeg Internett :new_woot:

 

Det har ingenting med selve nettverkskortet å gjøre, men det må jo selvfølgelig være innstalert riktig DET også.

Uansett så fikk jeg internett når jeg gjorde det :!:

 

Da hadde du tydeligvis et annet problem enn trådstarter, ikke verre enn det ;)

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar

Last ned denne til skrivebordet og pakk den ut:

 

http://webdownload.ts.fujitsu.com/download/FileDownload/fileDownload.aspx?SoftwareGUID=17BD3889-BAB3-4D85-AF7A-4A59BDCCDFCA&FileFolder=Downloadfiles&FileTypeExtension=ZIP&FileNameClient=FTS_LaunchManagerV149__1016052.ZIP&FileSize=2445825&From=VFRzZmJuR2ptZlVwQ3NwZHRmcyYn

 

Du må pakke den ut, så må du gå inn i mappen du pakket filene ut i. Så må du høyreklikke på Setup filen, gå inn på Egenskaper/Properties, så Compatibility, kryss av den første boksen og velg "Windows vista service pack 2" i menyen. Trykk OK, og så kan du innstalere den.

 

Edit: Skriveleifs

 

Takker og bukker. Da var det trådløse nettverket aktivert =)

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...