Gå til innhold

Hva bruker du din båndbredde til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo mulig med 1 mbit men om du gjør det ser jeg ikke poenget. Jeg syns selv jeg laster ned altformye, og du har altså lastet ned like mye som jeg har hentet ned siden september i fjord og fram til nå på en måned. Det er riktig bruk av tiden, og er ikke ofte jeg kan si noe slikt :)

 

men som svar på tråden

 

Jeg bruker tilkoblingen min til diverse online spill som cs, sc og kansje en tur innom wc3. Jeg laster ned en del serier, og et par filmer og en sjelden gang et spill eller to.

Lenke til kommentar
Målte båndbredden her på 2 mbit G.SHDSl'en og DU Meter på serveren min.. hadde 1074 GIGABYTE total trafikk på 1 mnd Inn og Ut, slå den .. :)

 

30 dager , 1074 GB = 35,8 GB i døgnet..  

 

kunne klart mer men .. var tre andre og på linja :D

 

over 1 TB inn og ut på 1 mnd? hva bruker du linja til a? helt sykt.. :o

Lenke til kommentar

jeg mente jo 35 gig totalt inn og ut da :)

 

maks er 21093 MB i døgnet @ 250 kb/sec , hver vei ..

teoretisk sett.. praktisk sett så klarer man ikke 250 kb/sec in og ut samtidig på en 2 mbit G.SHDSL linje , men sån ca 240 inn og 180 ut er normalt.. så det ble en 35-36 gb totalt inn OG ut trafikk i døgnet.. bra site med mange som uppa og lasta, ergo tok jeg total trafikk begge veier :)

 

Men men .. det er lenge siden nå, driverke med sånt lenger :D

Lenke til kommentar
Målte båndbredden her på 2 mbit G.SHDSl'en og DU Meter på serveren min.. hadde 1074 GIGABYTE total trafikk på 1 mnd Inn og Ut, slå den .. :)

 

30 dager , 1074 GB = 35,8 GB i døgnet..

 

kunne klart mer men .. var tre andre og på linja :D

 

Hva gjør du med alt du nedlaster??? :smile:

 

Har ikke orket å laste ned noe særlig.Hardisken er sprengfull.128GIG.

704/128 fri nedlastning.

Nå til spill og surfing.

Lenke til kommentar
Laster oftest 500MB-1GB i måneden hjemme. Men nå skal det sies at dette er på isdn da.

 

huff..

 

første mnd jeg hadde min ADSL lasta jeg ned litt over 30GB :)

Det skal riktignok sies at jeg snikhenter litt hos noen som har mulighet for kjapp linje. Altså ta med en disk når jeg er på besøk f. eks. for så å kopiere en hel del han har lastet ned.

 

Så da variere det fort mellom 500MB og 40GB. :)

Lenke til kommentar

Har 100mbit, og laster vel ned noen gb om dagen. Andre dager er mer travle enn andre, i dag lastet jeg ned 19gb på rundt en time.

Men siden jeg stort sett har sett alt som kan sees den siste tiden, er den eneste begrensningen at jeg ikke finner noe spesielt verdt å laste ned =)

Luksusproblem ja

Lenke til kommentar
hohohoho

jeg har telenor 1024 ned 256 opp og laster ned filmer på kazaa og fra nettleseren m ca 700kbs MENS jeg spiller CS! SLÅ DEN DERE (m samme linje dah) :D

 

700kb/s på den linjen går nok dessverre ikke! Har samme linje å ligger på 130kb/s her.

 

Er det ikke slik at CS er mer avhengig av ut-hastigheten? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...