Gå til innhold

Tråden om Nyhetsspeilet.no


monzilla

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en tråd om siden www.nyhetsspeilet.no .

 

For de av dere som ikke er kjent med siden så er dette en portal der flere bloggere/forfattere/(hva skal man kalle de?) publiserer artikler som i stor grad forfekter den virkeligheten vi andre opplever. En gjenganger her er at jødene står bak alt vondt i verden, NWO har kontroll, medisiner er bare mind-controll og det finnes jordskjelvmaskiner. Alt dette er mest sannsynlig styrt fra Israel.

 

Hva mener folk om denne siden? Den gir jo et talerør til mennesker som gjerne ikke blir hørt i andre kanaler, men kan slike sider være skadelig? Er jo flere av skribentene på nyhetsspeilet som er tvangsinnlagt (evt kidnappet av myndighetene for lobotimering), kan slike sider bidra til at syke mennesker blir sykere?

 

For min del ser dette nesten ut som et samlested for alt fra nazister til muslimske fundamentalister. Mitt inntrykk er at det er jødehatet som bringer de sammen. Etter å ha lest en del fra denne siden i en god stund er jeg oppriktig bekrymret for at det kan ende med at enten skribenter på denne siden utfører handlinger som skader mennesker, evt at de kan drive andre til å gjøre det.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Colloseum var også god underholdning.

Fram til det var du som skulle kjempe mot de tolv sultne løvene, uten sverd.

 

Moral:

God underholdning kan være helseskadelig, dersom det er du som er historien -- og ikke leseren.

 

...

Vi er en del av NWO, øglene, zionistene og sosialistene, må vite -- alle vi som ikke er ultraliberalister eller som ikke er liberalistiske/konspirasjonsteoretiske muslimer eller nasjonalsosialister.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke sammenligne en gjeng med konspirerende "drittunger" med folk som dreper for underholdningens skyld.

 

At disse sitter i kjelleren med hatter av aluminiumsfolie for å beskytte seg mot stråling fra usynlige NWO-fly, og nekter å bli vaksinert mot et eller annet fordi de tror vaksinen inneholder en nanochip (true story!) som styrer tankene deres skader ingen. De skader kanskje seg selv etterhvert, men det kalles bare naturlig seleksjon. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vil ikke sammenligne en gjeng med konspirerende "drittunger" med folk som dreper for underholdningens skyld.

 

At disse sitter i kjelleren med hatter av aluminiumsfolie for å beskytte seg mot stråling fra usynlige NWO-fly, og nekter å bli vaksinert mot et eller annet fordi de tror vaksinen inneholder en nanochip (true story!) som styrer tankene deres skader ingen. De skader kanskje seg selv etterhvert, men det kalles bare naturlig seleksjon. :)

 

Jeg er i bunn og grunn skeptisk til folksom ser på meg som "fienden", og som tror at jeg er en hjernevasket brikke i de kriminelle sosialist-mester-øglenes spill.

 

Når de TROR PÅ DET, er jeg plutselig ikke sikker på om jeg føler meg SÅ trygg.

Lenke til kommentar

Ser på det som en ødeleggende side, ettersom den gjør svake mennesker sykere. Hjernevasking rett og slett.

 

Smarte folk som skriver i kommentarfeltet og motbeviser alt det artikkelen handler om, blir avfeid og ignorert. Artiklene florerer av faktafeil. Dem bruker også "zetatalk" som en troverdig kilde.

 

Og han tullingen Armin, som styrer siden er jo helt gal. Virker bare som han er ute etter oppmerksomhet, og ikke det å fremme saken sin.

 

Selvfølgelig foregår det mye rundt om som vi ikke vet om, men det har vi wikileaks til. Dem fokuserer på fakta, og ikke Niburu og schizofrene tanker.

Lenke til kommentar

Nyhetsspeilet.no er kun et barn av tiden, ved at stadig ytterliggående meninger blir presentert ved at informasjonskanalene er lettere tilgjengelig.

Skribentene hos konspiratoiske nettsteder har frem til nå (med tilgang på internett) ikke fått sine synspunkter presentert da det de presenterer sjeldent holder kvalativt vitenskaplig hold.

 

Just for the record:

....publiserer artikler som i stor grad forfekter den virkeligheten vi andre opplever.

forfekte; -ing forsvare med ord; hevde: forfekte en mening, et standpunkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...