Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Jeg stemte for modifikasjon.net, syntes det klang bra :D

 

Hvis jeg får tid kan jeg nok sette meg inn i litt nettside hosting, hvordan man lager en nettside, hoster og slikt.

 

Men jeg har foreløpig ikke tidskapasitet.

Hvis familien får fingeren ut av ræva og bytter til fibernett får jeg nok ihvertfall 30/30 linje, noe som sikkert er godt nok til å hoste i starten :)

Lenke til kommentar

Jeg stemte for modifikasjon.net, syntes det klang bra :D

 

Hvis jeg får tid kan jeg nok sette meg inn i litt nettside hosting, hvordan man lager en nettside, hoster og slikt.

 

Men jeg har foreløpig ikke tidskapasitet.

Hvis familien får fingeren ut av ræva og bytter til fibernett får jeg nok ihvertfall 30/30 linje, noe som sikkert er godt nok til å hoste i starten :)

 

syns modifikasjon blir for vanskelig..fort gjort å få typo i "ifikasjon".

Lenke til kommentar

Kan kikke litt på design og slikt jeg. Kan ikke love noe fast stilling, men har prøvd meg på et par sider før (Ingen av de er hosta tho). Bare gi litt info hva du trenger på siden, osv.

 

Jeg fant et greit program til design av wordpress-side o.l, som heter Artisteer. Her er mitt første utkast:

(Teksten er bare tilfeldige greier som ble foreslått av programmet)

 

post-169569-1288699252,9144_thumb.jpg

 

Jeg ønsker et svart og rødt design som ser litt "moderne" og "avansert" ut. Alt må helst være forholdsvis ryddig og enkelt å sette seg inn i. Om du ønsker å komme med et forslag er det bare fint, men som sagt får jeg ikke skaffet eget domain osv. nå, og dermed vil jeg antagelig ikke få muligheten til å bruke bidraget ditt før om en god stund.

 

syns modifikasjon blir for vanskelig..fort gjort å få typo i "ifikasjon".

 

Hva foreslår du? Mod.no?

 

EDIT: Hvorfor funker det ikke å legge bildet lenger opp i innlegget? ermm.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Enig i at modifikasjon er litt langt, men det fenger, og er faktisk ikke så vanskelig å skrive som det kan høres ut som.

 

Ja, jeg er enig med deg i det.

 

Kan jo også eventuelt kjøpe opp domener med typiske typoer (som modifiskajonon, midifikjason osv osv..) og adressere dem direkte til siden. Men jeg synes iallfall det høres bra ut. :)

 

Å kjøpe opp flere lignende domener er en mulighet, ja, men det vil absolutt ikke bli prioritert :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Bidrar gjerne jeg. Men har mitt eget Freezelabs-prosjekt ved siden av, dog.

 

Dersom det er mer gunstig, kunne det vært mulig å benytte seg av den. På den måten dekker vi et bredere område, og flere skribenter gir et bedre produkt. Du kan jo sende en PM Meh. , eller legge meg til på en eller annen IM.

Lenke til kommentar

Ettersom verken vannkjøling eller modifisering får mye oppmerksomhet her i Norge har jeg og Wikipedersen konkludert med at det kan være like greit å kombinere hans Freezelabs.com med mitt "modifikasjon.no"-prosjekt. Dermed vil Freezelabs.com snart bli en felles side for vannkjøling/ekstremkjøling og modifikasjon/elektronikk.

 

Om noen fortsatt ønsker å bidra med artikler, tester eller guider er det bare å ta kontakt! new_woot.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...