Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har tips til en plass der jeg finner motivasjon? (trenger en liten dose til builden jeg har pågang   :ph34r: )

Endret av GreenRay
Skrevet (endret)

Noen som har tips til en plass der jeg finner motivasjon? (trenger en liten dose til builden jeg har pågang :ph34r: )

Hva med å sjekke førsteposten ?

Edit: Så posten i bannetråden så kanskje sangen puss puss så får du en suss hjelper ?

Endret av Mr. A
Skrevet

Noen som har tips til en plass der jeg finner motivasjon? (trenger en liten dose til builden jeg har pågang   :ph34r: )

Prøv med www.mnpctech.com :) Han er utrolig flink med alt som heter casemodding, samt. han selger noen artikler selv :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå begynner det å bli lenge siden det har vært noen stor aktivitet her :(

Har noen har erfaring med Arcticmod.com?

De har jo ikke veldig stort utvalg, men skal jeg legge inn en link i lista i førstepost?

Tror dere det vil funke bra, og samtidig se greit ut, men tynne (f.eks. 2-3mm) støydempende/ matter til å dempe vibrasjoner fra harddisker som står på høykant?

Alternativet er å la de stå rett på MDF-en.

Endret av Meh.
Skrevet

Satser på å få dremel til jul, så får jeg kankje gjort litt mere casemodding :D Har faktisk torturert min gamle nec cd410 cd spiller jeg fikk defekt fra skolen.. Har tenkt å slenge inn en pc i den :p Men får ikke plass til cpu'n :S Er sånn gammel maskin jeg tenkte jeg skulle putte inni..

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen her som vet om en plass hvor jeg kan få tak i noe billig aluminium? Gjerne no avkapp.

Skal brukes i ett nytt prosjekt.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men NTNU har mye avkapp av Alu.

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor man kan kjøpe CAT(6) forlenger som man kan feste til plate eller er det? Som en Intern til ekstern USB bare at det skal være Ekstern til ekstern

Sånn som denne? ;)

usb-bracket.jpg

Endret av martin808
Skrevet

Er det noe jeg kunne gjort med mitt kabinett?

Jeg savner noe med sidepanelene, spesielt den på høyre side.

Skulle faktisk fått til å lagd en custom monteringsbracket til MCP 655 pumpa mi.

post-226252-0-15230200-1293627543_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...