Gå til innhold

Doofenscmitz treningslogg! Nå semi deaktivert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gjøre det samme, er forferdelige øvelser det der! Bytter nok armhevinger med benk med litt smalt grep slik at jeg får både bryst og triceps i samme øvelse slik som armhevinger er. Du mister jo litt brysttrening i og med at bytter ut armhevinger med dips.

Rimelig sikker på at dips trener bryst også. (kanskje ikke i like stor graf som pushups, men alikevell...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være overtrening ja. Det kan også være at du spiser for lite i forhold til treningsmengden. Du blir ikke feit på et blunk, så jeg ville anbefalt deg å øke matinntaket litt. Det er ikke nødvendigvis det som er problemet, men det er ikke umulig.

Jeg tenkte på det også, men da jeg kjørte deff skikkelig tidligere i år så hadde jeg større treningsmengde med mindra mat.

Så tror nok det er kroppen som sier "drit å dra, la meg være i fred en stund" :p

Veide meg i dag og veide 72 kg. Det er oppgang på 7 kilo på en og en halv måned :D

Skrevet

Begynner å trene igjen i morra etter nesten 2 uker treningsfri. Skal bli digg å få bruke kroppen igjen.

Blir å være mer varsom hva overtrening angår heretter. Lytte litt til kroppen ja... :)

Skrevet

I`m back BABY!!!!!!!!!!!!!!

5x5 knebøy

7o kg

5x5 militærpress

4o kg

1x5 markløft

9o kg

Chin-ups

3x1o kroppsvekt

3x1o kroppsvekt

3x8 kroppsvekt

3x5 benpress sånn bare for å teste

1x5 --> 264kg

1x5 --> 284kg

1x5 --> 300kg

Er jeg kul eller er jeg KUL???

Ville tall i benpress eller er det normalt å ta så mye vekt?

Konge økt forresten... :)

• Liker 1
Skrevet

Å der forsvant moroa med å ta 300 kg "bare" i benpress :p

Men ja det var en merkelig følelse å bare laste på vekter. Folk som så på ble store i øynene :p

Trener på en Nautilusgym hvor det visstnok ikke er så vanlig å trene seriøst...

Skrevet

Dagens trening utgikk til fordel for rypejakt. Sykt bra kardio :tease:

Tror dog at jeg må skaffe meg aimbot :p

Er sykt sliten nå, så en pizza og COCA COLA :ph34r: skal bli digg nå... Åsså for å ta ernæring til et annet nivå så skal det konsumeres potetgull og dipp og melkesjokolade etterpå :dribble:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ike trent siden sist jeg postet...

Tannpine i 2 uker, mulig ryggskade og mye skoleshit...

Hjelpes...

På den positive siden så er vårens deff snart ferdig planlagt og det meste av kosttilskudd og langtidsholbare matvarer innkjøpt...

6kg wheytech --> denne og denne

6kg carbofuel --> to av denne

4kg whey isolate --> denne og denne

2 bokser zma --> denne

2 bokser ripped freak --> denne

4 bokser vitaminbjørner :p

4 pakker havregryn --> AXA-Bjoern-havregryn-oekologisk_imagelarge.gif

12 bokser grønn te --> denne

Ellers blir det mye egg, chili, Skyr, cottage cheese og brokkoli og annet grønt...

Gleder meg som en unge til 1 februar :new_woot:

Skrevet

Variasjon i smak bare...

Karbopulver til rett etter trening og karbedagene...

Kasein henter jeg fra melk om morgenen og omelett og melk om kvelden... :new_woot:

Skrevet

Vil det ikke være smartere å spise f.eks. en frukt eller to etter trening? I motsetning til drikke, så gir det jo faktisk metthetsfølelse i tillegg til karbohydratene, noe som er litt viktig på en deff.

Skrevet

Jeg har av en eller annen rar grunn det sånn at jeg bruker å sitte i badstu å drikke shaken rett etter trening. Da er jeg som regel sykt mett i fire til fem timer etterpå.

Skrevet

Er slankepiller og egentlig bare bullshit...

MEN... De inneholder høye mengder koffein (300ish mg) og DET er noe jeg tar imot med åpne armer på en deff ;)

Skrevet

Var på 62 kg med fettprosent på 8 i vår... Satser på at etter deff vil vekta være rundt 67-68 med samme fettprosent til samme tid neste vår.

Skal prøve å se om jeg fikser å komme ned på rundt 4% for å kanskje delta i NM Bodyfitness til sommeren...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...