Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, hva vil dere ha av en gutt?


Gjest groms

Anbefalte innlegg

Hvorfor plusser dere ikke innleggene i stedet for og kun skrive 1+ ?

Kanskje pga postcount?

MAn slutter å bry seg om postcount når man finner ut at livet består av mer enn dette heller middelmådige forumet. (Det var forøvrig bedre før)

Postcount betyr alt!

Right. Og paven var ikke nazist som ung.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor plusser dere ikke innleggene i stedet for og kun skrive 1+ ?

Kanskje pga postcount?

MAn slutter å bry seg om postcount når man finner ut at livet består av mer enn dette heller middelmådige forumet. (Det var forøvrig bedre før)

Postcount betyr alt!

 

Enig

Lenke til kommentar

Ein fyr eg kan snakke med utan at det blir anstrengande og tilgjort. Må ha ei personlegheit som stikk seg litt ut, utan å vere så sær at ein ikkje fungerer eller har vener blandt meir "normale" folk (litt sånn som meg). Må kunne stole på han, og føle meg trygg på han. Viktig at eg veit kvar eg har han.

 

Som nokon andre sa før så må han vite kvar han skal. Utsjånad er for meg mindre viktig, så lenge han ikkje ser direkte ekkel ut. Når eg møter på nye gutar tenkjer eg veldig lite over utsjånad før eg byrjar å bli kjend med dei. Har ein av dei ei tiltrekkande personlegheit blir han veldig kjekk med ein gong. Då finn eg også automatisk attraktive trekk ved denne personen.

 

Greit om han kler seg greit også, og han må ha ei intelligent personlegheit og samme humor som meg.

 

Og nesten viktigst av alt, så må han vise at han er interessert i meg på ein attraktiv måte.

Lenke til kommentar

Hvorfor plusser dere ikke innleggene i stedet for og kun skrive 1+ ?

Kanskje pga postcount?

MAn slutter å bry seg om postcount når man finner ut at livet består av mer enn dette heller middelmådige forumet. (Det var forøvrig bedre før)

Postcount betyr alt!

 

 

+1 :D

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvorfor spørsmålet i det hele tatt er interessant, det er vel ytterst få som VELGER hvem de forelsker seg i. Men hvis det er det du er ute etter så for all del.

 

Jepp, sånn er det med meg i alle fall. Jeg kan godt beskrive en komplett drømmemann. Men når det kommer til den virkelige verden så betyr det veldig lite. Det er "perfekte" typer (etter min smak) som har lik meg, men jeg ikke har vært det minste interessert i. Så har det vært "uperfekte" gutter jeg bare har falt så veldig hardt for.

 

Men generelt forelsker jeg meg i gutter som:

Brenner for noe.

Er sære og rare.

Ikke maser på meg, men gjør meg litt usikker på hvor jeg har dem.

Gir meg "flørtne" blikk. Eller smiler mye til meg.

Flørter subtilt.

Ikke har sossestil eller gangsterstil.

Har mye kunnskap rundt et emne, litt nerdete liksom.

Vekt er vansklig å si noe om, men ca mellom 19 og 30 i BMI.

Høyere enn meg (over 163 er ikke vansklig :p)

Ikke de 10% "styggeste" guttene (dette går ikke på stil eller muskler, men medfødte gener).

Han er over gjennomsnittet smart (ikke nødvendigvis sosialt).

Han er sjernert.

Endret av LilleLol
Lenke til kommentar

Litt usikker på hvorfor spørsmålet i det hele tatt er interessant, det er vel ytterst få som VELGER hvem de forelsker seg i. Men hvis det er det du er ute etter så for all del.

 

Jepp, sånn er det med meg i alle fall. Jeg kan godt beskrive en komplett drømmemann. Men når det kommer til den virkelige verden så betyr det veldig lite. Det er "perfekte" typer (etter min smak) som har lik meg, men jeg ikke har vært det minste interessert i. Så har det vært "uperfekte" gutter jeg bare har falt så veldig hardt for.

 

Signatur! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er jente og foretrekker jeg personligheten. For meg var det viktig da jeg ble sammen med kjæresten min at vi delte mange av de samme verdiene, at han var omsorgsfull, snill, omtenksom, flink til å lytte, at han var glad i meg og lot meg være glad i ham, at han hadde noe mellom ørene osv. Utseendet kom naturlig med personligheten egentlig, jeg syntes han var kjekk fra før, og han ble bare kjekkere jo bedre jeg ble sammen med ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...