Toshi Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Heisann! Jeg har akkurat skaffet meg en PS3 konsoll og lurer på hva dine to favoritt spill heter. Er veldig nysgjerrig på hva du syntes er spesielt med dette spillet. Og fortell en smule av hva som er poenget i spillet! Jeg er også veldig interessert i å vite om hvilket spill DU gleder deg til kommer ut i butikkene. Spillet du bare gleder deg til å løpe ned til nærmeste spillforhandler og bare komme deg hjem og rive opp emballasjen til spillet og putte CD'en inn i PS3'en! Det er bare å fylle opp haugevis med spill nedover her! Jeg blir veldig takknemlig for alle svar og kommentarer! Good Luck
BeeGee Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 (endret) Metal Gear Solid 4 Hele serien er bare helt sinnsyk, en historie som er så gjennomført at ingen spill kan sammenlignes. Jeg skriver nr. 4 her fordi det er det siste til PS3 og har en grafikk som er latterlig bra. Handler om teknologi, politikk, krigføring og helten Solid Snake. Gran Turismo Et bilspill ingen har klart å matche 100% enda, kjøresimulatoren og motoren i spillet for bevegelsesdynamikk er helt overlegen hva angår ektehetsfølelse (er det et ord egentlig?). Nr 5 er svært etterlengtet og på vei ut om ikke så alt for lenge. Flere å vurdere: Battlefield serien Call of Duty serien Fifa fotball Uncharted serien Bioshock serien +++++ Mange fine spill der ute, se trailere på youtube... Edit: Legger ved to linker til trailerne til henholdsvis MGS4 og Gran Turismo. Metal Gear Solid 4 og Gran Turismo Endret 12. juli 2010 av BeeGee
almazy Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Demon's Souls Og selvfølgelig Uncharted og Uncharted 2 (ja, begge to!). Jeg mener disse er de beste ps3 spillene akkurat nå. Gran Turismo vil, for min del, bli et sikkert kjøp når det kommer senere i år.
zlpw0ker Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Synes vel egentlig at NGS 1 og 2 er 1 av mine topp.Grafikken er utrolig bra,og spillet er vanskelig noe som gjör det til en utfordring og frustrasjoner.Spillet har mange våpen du kan mestre og i min mening er bedre enn gow serien,mest grunnet man har flere kombos og det krever mer tenking og strats for å vinne over bosser/fiender. Jeg hadde vel valgt FFX,siden jeg spiller det på min ps3,men telles vel kanskje ikke. Trur som nummer 2 at jeg velger bayonetta.Spillet har en awesome gameplay og det er går raskt i svingene.boss battlene er helt epice.
InsertNumLock Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Uncharted serien, Elsker den livlige humoren og fantastiske settingen. Mysteriespill på sitt beste. Plot: I spillet tar man rollen som Nathan Drake, en skattejeger som er på jakt etter Sir Francis Drakes fiktive skatt. Nathan hevder selv at han er en etterkommer av Sir Francis Drake, selv om historien sier at han døde barnløs. Han arvet en ring, som tilhørte Sir Francis Drake. Ringen som angivelig var fra dagen etter Sir Francis død pekte ut et sted utenfor Panama hvor en kiste var skjult på havbunnen. For å få ekspedisjonen finansiert kontaktet han Elena Fisher, og de to ble enige om at hennes TV-program skulle dekke kostnadene mot at hun fikk dokumentere det. http://www.youtube.com/watch?v=l4fahAdNHpM Assassins Creed serien, Litt som GTA bare i oldtiden Plot: Året er 2012 og bartenderen Desmond Miles har blitt bortført av et firma som bedriver genetisk minne-forskning. Firmaet bruker en «Animus» for å se inn i fortiden til personen som ligger i animusen. Du styrer Desmond Miles, etterkommer av snikmorderen Altaïr Ibn la-Ahad ("Sønn av ingen mann"), medlem av "Assassinerklanen". Du blir tatt tilbake til tiden til det tredje korstoget i år 1191, hvor Altaïr har fått i oppdrag å stjele "Edens Eple" fra Tempelridderne, en gjenstand som kan framkalle illusjoner. Etterhvert som historien utspiller seg lærer man at firmaets egentlige hensikt ikke er genetisk minne-forskning, men å finne ut hvor "Edens Hage" befinner seg i vår tid, ved å bruke Desmond Miles` minne. http://www.youtube.com/watch?v=nkPRO4jQvtg Endret 14. juli 2010 av Hille
Allt í lagi Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 De to beste PS3-spillene som er mulig å få tak i for øyeblikket er Uncharted 2 og Red Dead Redemption. To meget komplette spill som hever seg over mengden på alle mulige punkter, men spesielt i kategorier som historieformidling og dialogkvalitet. Selvfølgelig er de også i toppklassen når det gjelder gameplay, grafikk og lyd.
Nimrad Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 (endret) Uncharted 2 Assassin's Creed 2 Hille: Grov spoiler! Endret 14. juli 2010 av Nimrad
InsertNumLock Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Grov spoiler! Fixed. nå må bare du fjerne fra quoten din :]
nKyb Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 God of War III Bra gameplay, fantastisk grafikk som presser PS3 sikkelig og det merkes. Jeg vil si at dette spillet viser hvor bra et PS3 spill kan være, men dette er altså ikke min favoritt although the best game on this console. Call of Duty: Modern Warware 2 Dette spillet er derimot mitt favoritt spill til PS3 pga online multiplayer. Har spilt timevis og spiller det fortsatt. 1
BaardA Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Red Dead Redemption og Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Rottenspacehead Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Mine favoritt spill per nå er: DeathSpank (kjøpes på ps store, 99kr) og Demons souls Ellers venter jeg selv på Red dead redemption nå som jeg trur kan slå seg inn på min topp 2. Må også nevne Fat princess til 115kr ink expansion pack fra ps store som er veldig morro Endret 16. juli 2010 av Dennis Aron
andy-sbg Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Mine to favoritt spill nå er Call of duty modern warfare 2 og Call of duty 4 modern warfare . Jeg har selv Stimulus pack og map pack på cod4 det er og ANBEFALE!!
Fenixen Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 (endret) Demons Souls og Metal Gear Solid 4. Gleder meg til å trøkke Mafia II og GT5 i ps3en til høsten, og holder for tiden på med DeathSpank og Red Dead Redemption som begge kan anbefales. Endret 17. juli 2010 av Fenixen
Rock`n Roll Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Killzone 2 er ett must. Og selfølgelig Uncharted 1 og to. Uncharted 2
Vale Tudo Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 God of War 3 - Sammen med Gears of War 1 er dette det spillet som har fått meg til å go "wow" Heavy Rain - digget det fra start til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå