Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt at det skal være så mye dommertull og fokus. Det er flere seiere i år som lukter skikkelig vondt, og at det er altfor mye tilfeldigheter om hvem som vinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle aldri vært corner hadde robben fått rødt.

Seriøst. Må da gå ann å skylde på andre ting enn at det ikke ble dømt CORNER? Kom dere i forsvar og spill fotball.

Skrevet

Dette er en superskandale i mine øyne. Spania går rett fra en corner Nederland skulle hatt og til mål. Via mur og via keeper. Vi trenger ikke videodømming. Vi trenger dommere som ikke skulle hatt linser.

Skrevet (endret)

Var det ikke ment ironisk at det ikke skulle vært mål pga corneren som ikke ble gitt? Slik jeg tolket det iallfall :!:

Bryr meg ikke så mye om hvem som vinner, men holder litt med spania av åpenlyse grunner, men sitter egentlig og håper på en utligning!! Jeg vil ha mer drama.

Endret av Crispin
Skrevet

Var det ikke ment ironisk at det ikke skulle vært mål pga corneren som ikke ble gitt? Slik jeg tolket det iallfall :!:

En dommerfeil fører til at Spania kan gå i angrep. Ser ironien ja...

Skrevet

Det er jo helt tilfeldighet at man scorer i akkurat det angrepet, synes ikke det er det samme som feks et feilaktig straffe,frispark eller noe veldig farlig. Men det er jo ikke rettferdig det er sant, og trist at det tilsynelatende avgjørende øyeblikket skal være så kontroversielt.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

At det der drittlaget vinner dette her er helt vannvittig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...