Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke hvis du stopper en som er 1 kill i fra sin killstreak? Tror det gjelder uansett hvor få kills personen har, om han f.eks en som har drept 2 og får UAV om 1 kill. Du er en "gledesdreper" liksom. Hehe! Gledesdrap rett og slett.

 

Kan hende det er 10 i killstreak som pop-fiske sier, men føler jeg har fått det helt i starten av kamper når folk kun har 2 kills liksom. Kan være jeg er helt på bærtur. Men er iallefall 2 stk som hjelper fyren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Når du får buzzkill så står det hva det betyr.

 

Øh, nei?

 

Begge forklaringane høyrest sannsynlege ut. Drepe ein speler når han er 1 kill frå neste killstreak og/eller ein person som har starta ein streak med å skaffe seg 2 kills.

 

Men eg har ikkje stussa så mykje i nøyaktig kva det betyr sidan du ikkje kan bevist jakte etter buzzkills uansett.

Lenke til kommentar

Når du får buzzkill så står det hva det betyr.

 

Øh, nei?

 

Begge forklaringane høyrest sannsynlege ut. Drepe ein speler når han er 1 kill frå neste killstreak og/eller ein person som har starta ein streak med å skaffe seg 2 kills.

 

Men eg har ikkje stussa så mykje i nøyaktig kva det betyr sidan du ikkje kan bevist jakte etter buzzkills uansett.

 

Du dreper en så står det BUZZKILL og under der det står BUZZKILL

"you stopped an enemy for his killstreak" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...