Gå til innhold

15 år og trenger jobb, ønsker å tjene 20-30 tusen NOK innen neste sommerferie!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå er båt-sesongen i gang og båt er morro, det tror jeg alle er enig i.

Men nye regler har kommet på vannet og det er 16 års-aldersgrense på å kjøre båt, pluss at du må ta et slik båtførerbevis. Til neste sommer er jeg 16 år og vil ha meg en 12-14 fots rib. Pappa kunne hjelpe meg med ca 20 tusen. Så en jobb fra i slutten av August til neste sommerferie starter igjen hadde vært topp, jeg burde tjene hvertfall 20 kanskje 30 tusen om det hadde vært mulig.

 

MVH

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Nå er båt-sesongen i gang og båt er morro, det tror jeg alle er enig i.

Men nye regler har kommet på vannet og det er 16 års-aldersgrense på å kjøre båt, pluss at du må ta et slik båtførerbevis. Til neste sommer er jeg 16 år og vil ha meg en 12-14 fots rib. Pappa kunne hjelpe meg med ca 20 tusen. Så en jobb fra i slutten av August til neste sommerferie starter igjen hadde vært topp, jeg burde tjene hvertfall 20 kanskje 30 tusen om det hadde vært mulig.

 

MVH

Martin

 

Pappa er gnien hvis han ikke kan hjelpe deg med hele beløpet

 

Radlekatt

Lenke til kommentar

Hei.

 

Nå er båt-sesongen i gang og båt er morro, det tror jeg alle er enig i.

Men nye regler har kommet på vannet og det er 16 års-aldersgrense på å kjøre båt, pluss at du må ta et slik båtførerbevis. Til neste sommer er jeg 16 år og vil ha meg en 12-14 fots rib. Pappa kunne hjelpe meg med ca 20 tusen. Så en jobb fra i slutten av August til neste sommerferie starter igjen hadde vært topp, jeg burde tjene hvertfall 20 kanskje 30 tusen om det hadde vært mulig.

 

MVH

Martin

 

Pappa er gnien hvis han ikke kan hjelpe deg med hele beløpet

 

Radlekatt

 

Radlekatt, pappaen din betaler vel også ølen din?

 

Men fra spøk til alvor! Greit å bli sponsa men at pappaen skal betale hele beløpet? vist man skal kjøpe sånne dyre leketøy så må man punge ut selv også, og det er egentlig bra spør du meg. Må lære å stå på egne bein ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg burde tjene 20-30 tusen, pappa hjelper meg med kanskje 20 tusen. Jeg syns det er greit. RIB til 40-50 tusen holder nok det ;)

 

Noen som vet om jeg kan jobbe på plantasjen e.l. ?

Noen steder dere vet om hvor jeg kan jobbe? AViS/Reklame er uaktuellt.

 

Takk !

Lenke til kommentar

Setter litt begrensninge når du ikke er 18.

Plantasjen o.l. går greit. Ellers har du f.eks lager jobb. type byggvare kjeder f.eks byggmaker leter ofte etter folk til omtrent det meste. rydde/vaske hjelp type hotell og kafe. Og kanskje dagligvare butikk, til å sette på plass varer.

 

Ellers har du de klasiske "sommer jobbene" vaske biler/båter, klippe plener og male.

 

Du må nesten bare sette igang og søke.

 

Jeg hadde jobb som "alt mulig mann" på et svært garasje annlegg som skulle opp når jeg var 15 eller 16. Men da må du stå på 110%

Lenke til kommentar

Dersom du er et A-menneske så kan du gå å levere aviser om morningen før skole/eventuelt i helgene. Jeg gjorde det da jeg var 14.

 

Betalingen der avhenger (gjorde vertfall det i min tid) av hvor mange aviser du leverer. Det er IKKE salg, det er levering til de som har abonnement, altså et rimelig konstant antall og dermed konstant og stabil lønn. Deromed vist du får et fett blokk-omeråde av noenlunde fin standard (sånn at de som bor der har råd til avisen og mange har abonnement) så kan det fort bli mye penger av det, og det tar liten tid å levere de i tettbebygd strøk. Bare ring avisen som er mest populær der du bor og meld din interesse.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Usaklige poster slettes uten videre.

 

Mvh

Admin

 

Greit det! da innfører jeg maksimum høy sikkerhet med backup kopi av alle mine viktige innlegg heretter og de skal systematisk overvåket 24/7, ved eventuell fjerning av innlegg vil de bli automatisk gjenopprettet samme gjelder "Tricell" brukeren dersom suspendert via proxy server.

 

Mine "innlegg" og "Tricell" brukeren tilhører mitt selskap og er min eiendom, ved en overtredelse på dette da gjelder det ovenfor nevnte.

 

FORSTÅTT JARMO ADMINISTRATOR!!!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Usaklige poster slettes uten videre.

 

Mvh

Admin

 

Greit det! da innfører jeg maksimum høy sikkerhet med backup kopi av alle mine viktige innlegg heretter og de skal systematisk overvåket 24/7, ved eventuell fjerning av innlegg vil de bli automatisk gjenopprettet samme gjelder "Tricell" brukeren dersom suspendert via proxy server.

 

Mine "innlegg" og "Tricell" brukeren tilhører mitt selskap og er min eiendom, ved en overtredelse på dette da gjelder det ovenfor nevnte.

 

FORSTÅTT JARMO ADMINISTRATOR!!!

 

 

:nei:

dust..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...