Gå til innhold

Snutebag til 50D med batterigrep og 17-55 (evt. 70-200 f4)


Anbefalte innlegg

Hallais,

 

etter jeg fikk meg en 17-55 ble snutebagen min for liten, og jeg sliter med å finne en ny. Har vært og sett hos Japan Photo i Bergen.

 

Jeg vil at den skal være minst mulig (pleier å hive den i en sekk eller koffert når den brukes), samtidig som den minimum skal romme en Canon 50D med batterigrept + Canon 17-55 f2.8.

 

Det er veldig fint om den også har plass til Canon 70-200 f4 IS. (Neste på innkjøpslisten)

 

Er det noen som vet om en som vil passe? Må helst være sikker, da jeg trolig må handle over nett. :)

 

Mange takk for all hjelp som måtte komme! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Think Tank Digital Holster 40 - har plass til 50D+batterigrep og 17-55 med solblender. Har glidelås så du kan utvide lengden og få plass til 70-200/4.

 

Jeg er fornøyd med min - med god plass til 5DmkII-batterigrep og 24-70 med reversert solblender. Drar jeg opp glidelåsen kan jeg i steden ha på 24-70 med solblender påmontert riktig vei eller 70-200/2.8 IS med reversert solblender.

 

Har også overraskende stor sidelomme og regntrekk. Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar

Mange takk for svar. :new_woot:

 

Japan Photo hadde et par Think tanks inne, men trolig ikke 40 da jeg ikke fant noen som passet. (Var enten ikke plass til batterigrep, evt var de altfor lange).

 

Får ta meg en tur inn igjen og dobbeltsjekke, og evt. bestille på nett om de ikke har 40. :)

 

Tar riktignok imot andre tips også! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...