Gå til innhold

Hvordan er grafikk-nivået på Wii?


Raul07

Anbefalte innlegg

Heisann, Eg kjøpte meg plutselig Wii her en dag, var ikke planlagt. Nå har eg spilt to spill, Mario Galaxy 2 og Super Mario Wii. Tenkte egentlig mest på det grafiske. Disse to spillene har en bra grafikk. Akkurat sånn som Mario skal være. Men hvordan er egentlig grafikken på Wii? Er den bedre enn PS2, eg har sett noen videoer av spill. Synes grafikken virker temmelig dårlig på alt eg ser. Er vane med Xbox 360, men allikevel. Trodde ikke det var så mye forskjell..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken i Galaxy 2 er vel så bra som de får det på Wii foreløpig. Det kan bli bedre senere (se bare PS2 i begynnelsen og nå), og personlig vil jeg si det er bedre enn PS2. Men husk at Nintendo ikke fokuserte på grafikken på Wii, men satset heller på gameplay. Å klage på Wii'en fordi grafikken er dårlig blir liksom litt feil. ;) (ikke at jeg sier du klager, men du skjønner hva jeg mener.)

Lenke til kommentar

Grafikken i Galaxy 2 er vel så bra som de får det på Wii foreløpig. Det kan bli bedre senere (se bare PS2 i begynnelsen og nå), og personlig vil jeg si det er bedre enn PS2. Men husk at Nintendo ikke fokuserte på grafikken på Wii, men satset heller på gameplay. Å klage på Wii'en fordi grafikken er dårlig blir liksom litt feil. ;) (ikke at jeg sier du klager, men du skjønner hva jeg mener.)

 

Nei eg viste jo dette før eg kjøpte Wii at det ikke er veldig bra grafikk forskjell på Xbox 360. Men eg har bestilt en ny ledning. Som gjør det mulig å kjøre i 480p. Blir vel litt bedre.

Lenke til kommentar

Grafikken i Galaxy 2 er vel så bra som de får det på Wii foreløpig. Det kan bli bedre senere (se bare PS2 i begynnelsen og nå), og personlig vil jeg si det er bedre enn PS2. Men husk at Nintendo ikke fokuserte på grafikken på Wii, men satset heller på gameplay. Å klage på Wii'en fordi grafikken er dårlig blir liksom litt feil. ;) (ikke at jeg sier du klager, men du skjønner hva jeg mener.)

 

Nei eg viste jo dette før eg kjøpte Wii at det ikke er veldig bra grafikk forskjell på Xbox 360. Men eg har bestilt en ny ledning. Som gjør det mulig å kjøre i 480p. Blir vel litt bedre.

 

Det er bra at du skal skaffe ny ledning - komponent går jeg ut i fra.

 

Det blir ikke bare "litt" bedre - det blir veldig mye bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Grafikken i Galaxy 2 er vel så bra som de får det på Wii foreløpig. Det kan bli bedre senere (se bare PS2 i begynnelsen og nå), og personlig vil jeg si det er bedre enn PS2. Men husk at Nintendo ikke fokuserte på grafikken på Wii, men satset heller på gameplay. Å klage på Wii'en fordi grafikken er dårlig blir liksom litt feil. ;) (ikke at jeg sier du klager, men du skjønner hva jeg mener.)

 

Nei eg viste jo dette før eg kjøpte Wii at det ikke er veldig bra grafikk forskjell på Xbox 360. Men eg har bestilt en ny ledning. Som gjør det mulig å kjøre i 480p. Blir vel litt bedre.

 

Hvor kjøpte du den ledningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...